Wie is de vader?

Dag dames,

Ik zit met een groot probleem, ik heb vanmiddag een zwangerschaps test gedaan en het blijkt dat ik zwanger ben. Ik zou hier gelukkig mee moeten zjn maar ik heb sinds maart mijn relatie van vijf jaar verbroken.Nu ben ik deze maand nog wel met mijn ex naar bed geweest. En heb ook sinds vijf jaar het bed met een ander het bed gedeeld. Nu ben ik aan de pil, ik heb het met mijn ex zonder condoom gevreeen en met die andere man met condoom, maar deze was tijdens de daad gescheurd. Nu is mijn vraag kun je ook tijdens de zwangerschap testen wie de vader is? Of moet je dan wachten tot het kindje is geboren. Ik hoop dat de meeste van jullie dit verhaal serieus nemen. Bedankt voor jullie reacties.
 
hoi, je kan idd in de zwangerschap testen wie de vader is, maar dan ben je al best wel een stuk verder volgens mij. Je kan op internet wel zoeken op dna onderzoek e.d, misschien kom je dan wat verder.
Als het niet kan, moet je toch echt wachten tot je kindje er is en te biecht gaan bij deze 2 mannen, om bloed van hen af te nemen
sterkte met alles.
 
Hoi Sanny,

Ik weet hier eigenlijk niks vanaf maar wilde toch even op je verhaal reageren.

Jeetje meid, wat zit jij in een rare situatie. Heb je zelf wel een vermoede?
Wil je het kindje graag houden en ben je van de ene kant ook gelukkig met je zwangerschap?
Sorry als ik je te veel vragen stel maar ik hoop zo voor je dat je er vrede mee kan hebben en dat je er gelukkig mee kan worden.

Ik wens je echt heel veel sterkte en succes met het uitzoeken van de vaderschap.

liefs, Ank
 
hoi hoi nou ik heb er nog nooit van gehoord ,dat je met zwangerschapstesten kan aantonen wie de vader is,volgens mij zou je moeten wachten,je kan een vruchtbaarheidspunktie laten doen,maar daar zitten wel risoco,s aan en die wil je denk ik niet nemen,ja je zit in een erg moeilijke situatie,maar ze hebben wel het recht om te weten wie de vader is?veel sterkte hiermee gr manuela
 
Als je een regelmatige cyclus hebt en je weet nog precies wanneer je met wie was kan je misschien ook terugrekenen en zo op de (meeste mogelijke) vader uitkomen.

veel succes
 
Ik ben pas op www.prediktor.nl geweest en door een echo kun je zien wanneer de bevruchting heeft plaatsgevonden. Ik heb de tekst hieronder gekopieerd voor je.
Ik denk dat je sowieso eerst zou moeten bepalen of je wel toe bent aan een kindje. Het is voor ons moeilijk voor te stellen, maar ik kan me in jouw situatie wel voorstellen dat je hier niet op zat te wachten.
Sterkte in ieder geval....
Ivy

04.08.03 Help, wanneer ben ik bevrucht?

4 aug 2003

Lieve Predictor,

Ik ben nu al enige tijd niet ongesteld geworden, en dit maakt me toch enigszins bang. Ik heb namelijk een vriendje en ik heb een slippertje gemaakt...en ik ben dus bang dat ik zwanger ben van hem...ik ben alleen te bang om een test te halen. Wat nu?


Beste J.,

Je hebt weinig andere keus denk ik dan toch die test te gaan halen. Namelijk als je zwanger blijkt te zijn kun je des te sneller een vroege (vaginale) echo krijgen. Hierdoor kan je zien wanneer de bevruchting ongeveer heeft plaatsgevonden, en wie dus de vader is...

groetjes,
Suze
 
Terug
Bovenaan