Wie is de volgende?

Zoals de topic al zegt.....who's next? Yvette misschien? Friese leeuw heeft haar lieve beeb al in haar armen en het begint nu wel spannend te worden allemaal. Iemand al voortekens? Slijmprop verloren? Hier nog niks....

xxx mama van Tygo

36-5 weken

Hoi,

Ik heb natuurlijk geen zekerheid, want de baby bepaalt zelf natuurlijk of hij eerder komt, maar ik wordt uiterlijk 27 mei geholpen met een keizersnee. Het rommeld wel al een week of 2, maar het zet niet door.
Ben de voorweeën wel al zat vooral nu ik weet dat ik niet gewoon zal bevallen, maarja leg dat maar eens aan je lichaam uit.
Mijn borsten beginnen wel weer ineens te groeien, dus ziet er vreemd uit in mijn bh, maar ga echt niet voor 1,5 week een nieuwe kopen. Kan helaas geen borstvoeding geven i.v.m bortsoperatie in het verleden.
Kijk er wel heel erg naar uit om weer eens  lekker op mijn buik of rug te slapen en meer dan 1,5 uur achter elkaar te kunnen slapen. Ben onderhand zo moe, dat ik regelamtig op de bank in slaap val en geen boek meer kan lezen. Een film kijken moet ik smorgens doen anders zie ik het eind niet, hahahahaha
Nou wie weet, de tijd zal het ons leren wie de volgende is.

groetjes Evelien mv Dylan en 37+3 zwanger

Tsja, misschien Evelien, of ik... ik ben nu 37+4 dagen, maar hier nog geen enkel teken, geen voorweeën, geen slijmprop, gewoon niks, dus ik ben bang dat het nog wel even gaat duren bij mij...
Ik ben het ook helemaal zat, heb pijn in mijn rug en bekken, ben moe, en wil gewoon dat de baby er is!
Maar goed, we wachten af, wie weet begint het gewoon zonder voortekenen, dat kan toch ook? dat houd ik mezelf steeds voor, maar weet niet zo goed meer hoe dat bij mijn eerste ging (bij de tweeling ben ik ingeleid). Maar hij kwam met 39 weken en 4 dagen, dus dat is nu pas over twee weken... zucht.
We wachten af!!

Ik dacht tot een paar dagen terug dat het 31 mei zou worden, maar misschien komt het toch wel heel binnenkort. Het rommelt flink en ben vandaag slijmprop verloren. Mijn dochter was er twee dagen na de slijmprop, zegt niets natuurlijk, maar heb wel een gevoel dat de kleine er nu echt uit wil.

@hope, spannend zeg!

Hier rommelt het ook  goed! De afgelopen 2 nachten waren slapeloos...maar goed, ik bne morgen 34 weken dus eigenlijk mag hij nog wel ff blijven zitten...

Succes iedereen! Het wordt steeds spannerder.....

Terug
Bovenaan