wie is er 6,5 a 7 mnd zwanger ??

A

Anoniem

Guest
Hai allemaal, ik vroeg me af wie er nu rond de 6,5 / 7 mnd zwanger was. Ik ben dit namelijk als we gaan trouwen en vroeg me ivm de jurk dus af hoeveel jullie zijn aangekomen. Ik weet wel dat het allemaal verschillend is maar dan heb ik een beetje een idee. Alvast bedankt.
Liefs Kirsten.

Hoi Kirsten,

Ik ben nu 32+5 weken zwanger van de 2e en ben rond de 7 kilo aangekomen, nu verschilt het wel heels sterk per vrouw hoor! De 1 komt veel aan maar dat gaat zitten op benen, heupen en buik en weer andere vrouwen krijgen echt alleen een buik. Ik heb een behoorlijke buik en voel me dan ook kamerolifant! Ik zou er nu niet aan moeten denken om in een trouwjurk te moeten passen!! Maar dat heeft bij mij meer te maken met hoe ik me nu voel dan met het trouwen op zich hoor!! Ik wens jullie een hele mooie trouwdag toe en geniet van de voorbereidingen want voor je het weet ben je 4 jaar verder(dat zijn wij alweer)!!

Groetjes Odette

Ik ben nu 32 weken zwanger en al 14 kg aangekomen.
Dit is wel vrij veel, maar toch ook niet zo heel raar.
Ken veel vrouwen die ook gerust 20 kg aankomen tijdens
de hele zwangerschap. Volgens de boekjes ligt het gemiddelde
aan het eind van de zwangerschap tussen de 10-15kg.
Toen ik 28 weken zwanger was, dus rond 6,5/7 mnd, was ik
ruim 10 kg aangekomen.
Ik zie mezelf dan echt niet meer in een trouwjurk, maar
dat kan bij jou natuurlijk heel anders zijn.
Reken maar wel op een buikje hoor als je 7 mnd zwanger
bent, dan is het echt niet meer te verbloemen volgens mij.

xx Syrah

Hoi Kirsten,

Ik ben nu net 7 maanden(32 weken) en ben 15 kg aangekomen.Maar net wat je schrijft is dat bij iedreen ook weer verschillend zo komt de ene vrouw aan en de andere valt veel af.Toen ik zwanger was van de eerst ben ik ook zwanger getrouwd mocht mij jurk dan niet meer passen konden ze hem iedere keer als ik moets komen passen een stuk uitleggen dus een stuk groter maken.Bij mij was het alleen niet nodig maar had al wel een flinke buik.Informeer anders of dat ook met jou jurk eventueel kan dan past hij altijd.Ik hoop dat je hier iets aan hebt.Alvast een hele fijn trouw dag toegewenst.

Liefs Haagsemama

hi, ik ben nu 26 w 3 d.  ik kwam eerst vooral aan de voorkant en ben nu ongeveer 7 kg aangekomen. mijn taille ging van 66 cm naar ongeveer 80.
ik heb het idee dat ik zelf magerder word en alle kilo's in baby, borsten, buik en benen gaan zitten. van zandloper naar appeltje zeg maar.
als je een mooie jurk hebt met een mooie lijn, van losse stoflagen, kan je een hoop verbergen.

succes en een heel goede fijne voorbereiding op je trouwdag.
Miep36

Hoi...

Ik ben zelf bij mijn eerste zwangerschap getrouwd toen ik 7.5 mnd was ...
Ik ben in totaal 10 kilo aangekomen maar zoals je zelf al zegt dat is per vrouw verschillend.....

Ik ben ook in een jurk getrouwd en ik ben gewoon regelmatig terug geweest om te kijken of hij nog pastte....en een week voor de trouwdatum is de jurk voor de laatste keer vermaakt....en de dag voor de bruiloft heb ik hem nog eerst even gepast voor dat ik hem mee naar huis heb genomen ....ze hadden hem anders nog een beetje kunnen verstellen...

geen probleem dus die extra kilo's....

( alleen de bh was een probleem bij mij die moet je echt op het laatst halen..probeer anders met de winkel waar je deze haalt alvast een bh uit te zoeken en als ze willen laat dan een grotere maat achteruit leggen tot je trouwdatum ...mogt je dan toch gegroeid zijn dan heb je in ieder geval op het laatst moment nog een goede bh....)

Veel plezier met alle voorbereidingen
liefs marjan

Hoi,

Ik ben nu ruim 28 weken zwanger en ben nu 6 kilo aangekomen. Bij mijn eerste was ik met 28 weken al 10 kilo aangekomen, dus het verschilt niet alleen per vrouw, maar ook per zwangerschap. Het zal allemaal wel goed komen met de jurk en zal het hoe dan ook een hele mooie dag worden!!

Groetjes Paula

Hai hai

Op deze foto ben ik 31 weken zwanger.... ik ben al 17 kilo aangekomen
maar met 45 kilo zat ik ook wel tamelijk op een ondergewicht dus dat
moet je niet te zwaar nemen echt dik ben ik nog steeds niet ik pas nog
steeds in een s dus..... maar dan heb je er een beetje beeld bij.

T is wel mijn 2de kindje als ik nog een foto van de eerst zie zal ik die er ook bij zetten

Succes Jip

en de eerste keer   met 32 weken wat een verschil he... maar ik ben nu ookal even langer thuis ivm een te lage bloeddruk

Terug
Bovenaan