wie is er afgelopen zaterdag naar de jonggezin beurs geweest?

Hoi!
Ik was benieuwd of jullie elkaar nog ontmoet hebben op de jongegezinnen beurs afgelopen zaterdag?? Ik zou ook gegaan zijn, maar mijn man was de volgende dag jarig dus moest ik wat dingetjes doen en ik was bang dat het zo druk zou zijn. Ben ik maar gaan winkelen in Utrecht. Was de beurs leuk?
Liefs Esther

Hoi Esther,

Uiteindelijk bleek dat er een aantal mensen toch niet gingen op zaterdag. Marieke en ik hebben toen besloten om samen op vrijdag te gaan. IVM drukte op zaterdag.
We hebben elkaar om 10 uur bij de jaarbeurs ontmoet, we stonden zowaar tegenover elkaar geparkeerd en Marieke herkende mij van de foto. Wij hebben het erg naar onze zin gehad. Leuke beurs, wel klein maar leuk. We waren wel blij dat we vroeg waren gegaan, want tegen de tijd dat we weggingen was er geen doorkomen meer aan.

groetjes Pauline

Ik ben afgelopen zaterdag geweest...poeh wat een drukte zeg !!
Wij dachten we gaan lekker vroeg maar ik geloof dat iedereen dat dacht dus het was om 10 uur al bom en bom vol zeg.

Verder was het wel heel leuk...Brad is op de foto geweest met Bert en Ernie en met 1 of andere bloem en samen zijn we even geweest met de koe van melkunie koeien.

ik vond het alleen wat minder dat er een hele grote airco stond te blazen boven de nutrica stand waar je even je kindje kon voeden dus je zag het haar van je kindje door elkaar waaien van de wind en ik vond het ook niet echt bepaald lekker warm in de nutricia stand.

Maar jeeeeh wat is het ontiegelijk duur daar zeg kwa eten en drinken maar goed het was een leuke dag.

Terug
Bovenaan