Wie is er al een x naar de JG beurs geweest ?

A

Anoniem

Guest
Ik wil heel graag naar de Jonge Gezinnen beurs maar vraag me af of die nog leuk en interesant is met een kind van 9 maanden. het leek me namelijk helemaal geweldig toen ik zwanger was, maar had hem net gemist en met de 9 maanden beurs was ik echt heel hoog zwanger dus ook gemist. Ben bang dat het allemaal newborn gerricht is of juist voor zwangere. Dus wie is er geweest en wat vond je ervan en is het nog leuk met een wat oudere baby ?????

gr van Mariska

Hoi mariska,

Ook ik heb beide beursen gemist, ivm met m'n zwangerschap.
Had niet zo'n geweldige zwangerschap(rug en bekken klachten) dus wist dat ik het niet vol zou kunnen houden en ben dus ook zeer benieuwd naar de reacties.
Wij gaan dan net een weekendje weg wanneer de beurs is en wouden daar evnetueel nog heen, maar als het indd meer op zwangeren is gericht, dan gaan wij daar ook niet heen. Yordi is dan ook 9 maand.
Dus lees met je mee en ben benieuwd wat de andere moeders er van vonden.

Liefs marielle

hoi hoi

toen ik zwanger was van caithlyn ben ik er geweest jg beurs,maar vond het toen weinig aan,ik had toen meer iets van dit moet je met een kindje doen,maar of ik er ooit weer heen zou gaan???nee geef het weinig kans hihi

liefs mama van caithlyn 03.03.2008

Hoi, wij zijn er vorig jaar november (ik dacht dat het november was) geweest, toen gingen we vooral voor leuke dingetjes voor de babykamer en voor de pretecho die je voor weinig geld kon laten maken.
We hadden een vaste tijd toegewezen gekregen voor de echo, ik meen rond 12.00 uur en daarna zijn we meteen naar huis gegaan, we waren er trouwens rond 10.00 uur, hebben toen 2 uur rondgelopen en wat spulletjes gekocht en na de echo lekker naar huis. Ik vond het toen erg druk, veel moeders met kleine kindjes, ik kon me eerlijk gezegd niet voorstellen dat het voor die kleintjes zo leuk was met die drukte. Ik ga er dus ook niet naartoe deze keer,

Groetjes Femke

Hoi hoi,

Wij zijn er ook vorig jaar november geweest, ik vond het niet veel  bijzonders.
overal een top drukte en hele lange rijen overal en als je nodig moet plassen kan je je lol op! ik was toen 25 weken zwanger en moest nogal vaak dus....
als je erheen gaat raad ik je aan om s'ochtends als de beurs net open is te gaan, dan is het nog lekker rustig en kan je overal normaal lang lopen zonder dat je bijna omver wordt gelopen,
en de stends waar iets gratis te krijgen is of waar Daphne Dekkers of wie dan ook staat en die disignerstas, daar moet je dan echt als eerste naar toe gaan!!!

Nou in iedergeval als je gaat wens ik je een leuke dag toe!

Groetjes Chantal.

Ik ga dit jaar ook, maar wel zonder kindje. Het is daar zo druk enzo, ik vind dat niets om een ons kleintje mee naar toe te nemen (we moeten dan ook wel ver reizen). Ik vind het wel weer gezellig om met mijn man te doen en dan maken we er meteen een dagje utrecht van.

Ik ben er vorig jaar  heen geweest en ik vond het wel een leuk dagje uit hoor. Ik was toen zwanger en vond het leuk om  in de baby sfeer te komen en mogelijk iets aan te schaffen. Met kindje erbij zou ik ook niet zo zien zitten.

Groetjes, Emmy.

zo zie je maar meningen verschillen

ook ik heb toen de echo door gedaan en vond dat wel super leuk ja ik was toen ongeveer 24 weken zwanger

en het eten was best wel duur maargoed dt is altijd bij zulke dingen

Terug
Bovenaan