Hoi,
Ik ben 3 jaar geleden ook compleet onverwachts te vroeg bevallen van mijn dochter, ik was 32 weken en 5 dagen zwanger. Ze hebben mij nog aan de weeen-remmers gelegd en 2 spuiten in de bovenbenen gegeven, maar het mocht niet baten, 5 uur later ben ik bevallen. Gelukkig ging het gelijk heel erg goed met haar, ze had 2x Apgar-Score 10 en hoefde niet aan de beademing. Heeft ook ruim 2 weken in het ziekenhuis gelegen, waarvan maar 4 dagen in de couveuse.
Samatha, gefeliciteerd, gaat het goed met je dochter? Goeie tip van jou, om alvast om die spuiten te vragen, ga ik ook overleggen met m'n gync. Ik ben nu 17 weken zwanger, nu nog niet nerveus over een vroeggeboorte, maar dat zal straks vast wel veranderen. Ze hebben bij mij geen aanwijsbare oorzaak gevonden, alhoewel het in de familie wel enigszins voorkomt, dus misschien toch erfelijk, maar dat weten ze niet zeker.
M'n zusje is bij de 1e kindje 5 weken te vroeg bevallen en bij de 2e maar 1 week te vroeg, dus daar hoop ik ook op!
Linda, maak je niet te druk meid, stress is ook niet goed, je staat onder goeie controle en je bent gelukkig al de 30 weken voorbij. Snap wel dat deze week extra spannend voor je is hoor. Maar wie weet loop je deze keer wel uit tot 40 weken!! Ik hoop het voor je.
Hou je ons op de hoogte?
Groetjes,
Angel