wie is er al eens eerder met 32 wkn bevallen of rond die termijn?

hoi hoi

ik ben 5januari bevallen van onze 2e dochter en ik was toen 33weken zwanger
heb jij dit dan ok mee gemaakt of ben je bang dat dat gaat gebeuren??

groetjes samantha.

hoi,
bedankt voor je berichtje terug
Nou ik heb het dus meegemaakt 4 jaar geleden,ben toen bevallen met 32+3wkn

nu ben ik bijna 32 wkn weer zwanger en goed onder controle bij de gyn.
hoeveel woog je kindje bij de geboorte?

het is nu een spannende week omdat 4 jaar geleden dus mijn dochtertje met deze termijn zich aankondigde.

nu dus erg onzeker er was trouwens geen oorzaak gevonden waarom mijn vliezen toen te vroeg braken.al met al is het een mooie gezonde gelukkige meid
ze woog 1500 gram en was 41 cm .

nu dus weegt het kindje misschien maar 1150 a 1200 gram?? ze kunnen er 20 a30 % naast zitten natuurlijk en ben zelf 156 cm en erg slank woog voor deze zwangerschap 45 kilo dus dan zal het gewicht van het kindje toch wel met mijn postuur te maken hebben.
overigens maakt de gyn zich hier geen zorgen over

Hoe is het met je kindje is hij/zij al uit het ziekenhuis ,en wat was de oorzaak van je te vroege bevalling?

en je mocht gewoon in je eigen ziekenhuis bevallen??
ik hoor het graag van je

gr   mama van 2

hoi allemaal,

ik ben eerder benieuwd hoe het kwam dat jullie kinderen te vroeg geboren zijn
mijn zoon is met 33 weken geboren door dat ik zwangerschapsvergiftiging met hellp           syndroom had.
en ik ben op zoek naar lodgenoten die nu ook voor de 2e keer zwanger zijn.

groetjes tineke

vandaar..tja dat is logies dan!

bij mij was er ook geen duiderlijke oorzaak wand ik heb bijna de hele zwangerschap hevige bloedingen gehad en echte weeen die ze ook hebben geprobeert tegen te houden maar wat niet hielp meer wand het zetten gewoon door.
ze hebben het daardoor wel een paardagen kunnen tegen houden maar niet langer.
toen ze gebooren werd was ze 2150gram en 41cm dus nog rederlijk op gewicht voor die weken! ze heeft ruim 2weken in het ziekenhuis geleegen voordat ze naar huis mocht en we zijn in onze eigen ziekenhuis bevallen.

maar heb je wel gevraagt om 2priken in je bovenbeen voor de longetjes van de baby wand als ze zich dan wel aan kondigt dan weet je wel zeker dat de longen zijn volgroeid
en normaal doen ze dat pas als je bv word opgenomen met weeen en weeen remmers krijgt dan is  het standaard maar je kan er ook om vragen ivm de vroeggeboorte 4jaar trug

heb je die zekerheid wel!!

groetjess...

Hoi,

Ik ben 3 jaar geleden ook compleet onverwachts te vroeg bevallen van mijn dochter, ik was 32 weken en 5 dagen zwanger. Ze hebben mij nog aan de weeen-remmers gelegd en 2 spuiten in de bovenbenen gegeven, maar het mocht niet baten, 5 uur later ben ik bevallen. Gelukkig ging het gelijk heel erg goed met haar, ze had 2x Apgar-Score 10 en hoefde niet aan de beademing. Heeft ook ruim 2 weken in het ziekenhuis gelegen, waarvan maar 4 dagen in de couveuse.

Samatha, gefeliciteerd, gaat het goed met je dochter? Goeie tip van jou, om alvast om die spuiten te vragen, ga ik ook overleggen met m'n gync. Ik ben nu 17 weken zwanger, nu nog niet nerveus over een vroeggeboorte, maar dat zal straks vast wel veranderen. Ze hebben bij mij geen aanwijsbare oorzaak gevonden, alhoewel het in de familie wel enigszins voorkomt, dus misschien toch erfelijk, maar dat weten ze niet zeker.
M'n zusje is bij de 1e kindje 5 weken te vroeg bevallen en bij de 2e maar 1 week te vroeg, dus daar hoop ik ook op!

Linda, maak je niet te druk meid, stress is ook niet goed, je staat onder goeie controle en je bent gelukkig al de 30 weken voorbij. Snap wel dat deze week extra spannend voor je is hoor. Maar wie weet loop je deze keer wel uit tot 40 weken!! Ik hoop het voor je.

Hou je ons op de hoogte?

Groetjes,
Angel

Terug
Bovenaan