Wie is er al eens naar Woezel en Pip geweest?

Ik ga in februari met Isabelle en mijn moeder naar de theatervoorstelling!! Het is voor kinderen vanaf 2 jaar. In november gingen we naar Sinterklaas in het theater en dat vond ze helemaal geweldig. Daarom keek ik gisteren op de site van het theater voor een kindershow en kwam ik hierop uit. We hebben er al heel veel zin in! We konden ook naar Kabouter Plop gaan, maar daar vind ik haar toch nog iets te klein voor, omdat ze sommige filmpjes daarvan nog eng vind (als ze zwart gesminkt zijn).

Groetjes Babybelle

hey Babybelle!
Woezel en Pip is hééél leuk!!
Wij zijn in november geweest< Kyan was nog net geen 2, maar hij heeft genoten!
Ik kende alleen de figuurtjes, geen liedjes of verhaaltjes (en Kyan ook niet), dus ik had een boekje geleend bij de bieb. Dacht toen nog wel even; oeps dit is wel héél zoetjes is het niet te meisjesachtig??
Maar nee hoor! Hij is nu helemaal fan haha!
Het duurde ongeveer 50 minuten en die tijd kon hij goed volhouden.
De poppen worden vastgehouden door mensen die er het podium mee rondrennen. In het begin had ik zelf zoiets van, goh hadden ze geen kostuums kunnen maken, maar dat was maar even en dan zie je het niet meer. De kinderen hebben er al helemaal niets van gedacht!
De begeleiders van woezel en pip en de zingende tulpjes hebben wel zwarte pakken aan maar zijn niet geschminkt. Ze doen ook zo enthousiast dat ik niet denk dat Isabelle daar bang van zou worden trouwens hihi!
Het is echt een LIEVE voorstelling!
Veel plezier!

Groetjes Sas

Terug
Bovenaan