Wie is er allemaal bezig met het 1e kindje???

A

Anoniem

Guest
Ik ben zelf ook gestopt met de pil en bezig zwanger te worden van ons eerste kindje. Ik moet a.s. zondag ongesteld worden en heb vandaag een vroege test gedaan, maar helaas was die negatief.
Dus afwachten maar en dan opnieuw proberen, hoe gaat het met jullie?

Groetjes Victory

Ben ook bezig voor de eerste keer. Heel erg spannend allemaal. Heb vlak na de vorige menstruatie mijn (koper)spiraal laten verwijderen.
In theorie zou het dan meteen kunnen lukken.
We hebben echt ons best gedaan.
ei zou ongeveer tussen 2 en 4 zijn en had vanaf 6 vier dagen een zwaar gevoel in mijn onderbuik en nu sinds dinsdag gevoelige tepels.
Weet niet hoeveel ik me nu inbeeld maar vind het erg spannend en kan bijna niet wachten tot het testen eind volgende week

groetjes Chantal

ik wil ook heel graag een eerste kindje (gezien mijn leeftijd) maar ik ben (net weer min of meer) alleen... Als mijn "vriend" dus toevallig rond de eisprong is geweest (hij weet van mijn wens, dat ik de pil niet slik etc, dus ik luis hem er niet in ofzo...), is het extra spannend. Dat is nu het geval. Voel niks. Vorige keer (mis met 10 weken) was ik doodziek. Het zal dus wel niet. NOD over een week...

jullie veel succes

Hallo
Wij zijn ook bezig voor een eerste kindje. Vind het ook erg spannend allemaal!
Dacht altijd dat je zo zwanger zou zijn maar dat is in de praktijk toch wel allemaal anders! Hoop toch wel weer iedere maand dat het raak is! Dus blijf positief en gezellig knuffelen!
Mijn NOD is komend weekend dus even geduld dus!
Succes Jullie!

Gr Sola

Terug
Bovenaan