wie is er allemaal bijna uitgerekend?

hoi allemaal
wie van jullie zijn bijna uitgerekend?
En wat voelen jullie nu?
Ik heb echt constant harde buiken, het kindje zit echt heel strak en als hij beweegt steekt er aan alle kanten wel wat uit!
Ook heb ik elke nacht krampen in rug en buik. Zijn dit waarschijnlijk de oefenweeen?
Als ik dan eindelijk in slaap val, droom ik dat ik al ontsluiting heb, en dan wordt ik wakker, en besef ik dat ik het heb gedroomd, ben ik helemaal teleurgesteld :) Herkent iemand dit?
Het lopen gaat niet goed, als ik een klein ommetje maak, krijg ik steken in mijn bovenbenen/liezen/vagina.
Ik had iets gelezen over dat dit ook met bekkeninstabiliteit te maken kan hebben, maar mijn verloskundige zegt dat het er gewoon bijhoort. Weten jullie daar meer over?
Ik ben net nieuw op dit forum, maar vind het erg fijn dat ik hier ervaringen kan delen, ik heb verder niet echt iemand van dichtbij meegemaakt die zwanger is dus ben soms best onzeker over wat er allemaal gebeurt met mijn lichaam.
Groetjes Isabella

Hoi Isabella,

Ik ben vandaag 39 wkn en mijn uitgerekende datum is 3 okt. Nog 1 week dus nog. Maar ik hoop echt dat t eerder komt. Ik ben het echt zat en heb veel pijn. Lopen gaat bij mij haast niet meer, alles doet me dan pijn.
Trouwens, welkom op het forum. Ik zit er nu een tijdje op en ik heb er heel veel aan. Gewoon even te lezen dat je niet de enigste bent met bepaalde klachten b.v.
Nou, succes met je laatste loodjes!!

Gr. Ing. zw van de 3e

Hoi! Vandaag ben ik 38+3 weken en ik ben dus op 7 oktober uitgerekend. Ik begin erg veel last van vermoeidheid te krijgen. Het rommelt al wel, ongipijn en vannacht 1 wee, wel een een echte, maar aan 1 heb je zo weinig! Ik heb nog een uur gespannen liggen wachten of er nog meer zouden volgen. En inderdaad ook steeds harde buiken. Van mij mag baby komen, alles is klaar en ik ben er klaar mee.

Succes!

Ik ben over 2 dagen uitgerekend van ons derde kindje.
En ook ik heb al een behoorlijke tijd last van pijnlijke harde buiken.
Alles is nu een behoorlijke opgave om te doen.
Ik heb ook behoorlijk last van bi, dus (trap) lopen enzo is echt drama.
Van mij mag de kleine ook komen, maarja dat beslist de kleine zelf.

Blij te lezen dat ik niet de enige ben!
Ik ben vandaag uitgerekend, van de eerste, spannend! Hele nacht niet geslapen van de pijn.
Kan niet wachten zeg!
Jullie heel veel succes gewenst en sterkte!
groetjes Isabella

Hoi hoi

Ik moet nog 2wk maar heb ook heel veel last van mijn liezen in steken in de vagina.De laaste paar dagen veel buikpijn zodat ik bijna denk dat het weeen zijn maar ze gaan elke x weer weg.Harde buiken heb ik ook al sinds 28wk maar dat hoort erbij zeggen ze.Ik hoop dat ze snel wordt geboren want ik ben ook bekaf of ik kom niet in slaap of ik wordt heel vroeg wakker maar dan ook klaar wakker.Dat is de natuur hoor ik om mij heen nou mooi van de natuur dat je al bekaf bent voor het kindje er is.HIHIHI.
Iedereen succes met de laatste loodjes.

GRoetjes Anita

Ik moet officieel nog 3 weken. Maar ik heb zwangerschapssuiker dus ze houden mij goed in de gaten wat groei van het kindje ( en gezondheid ) betreft.
Het rare is wel dat ik al vanaf mijn begin van mijn zwangerschap roep dat ik langer zwanger ben. maar als ze dan een termijnecho doen dan kan dat niet ineens eerder worden. Toch hebben de laatste 2 Gynaecologen zelf ook gezegd: "ben je dan toch niet al verder in je zwangerschap "!
Als dat zou zijn zou ik vandaag rond de 40 weken zitten.
Maar goed, ik heb ook al gelangere tijd wel last van harde buiken. En sinds een week ook wel het idee dat het toch wel oefenweeen zijn geworden. Menstruatiepijn en heftige krampen. Maar ook dit kleine meisje wil nog niet doorzetten.
Het is afwachten wat er woensdag gebeurd bij de GYN. Ze hadden gezegd dat ze naar aanleiding van een groeiecho weer en een binnenwaards onderzoek een beslissing zouden gaan nemen.

Iedereen die nog heel even moet, en die op het punt staat van bevallen... onwijs veel sterkte, en succes... vooral heel veel liefde en warmte als jullie kleintje er dalijk is!

jessica

halo,
ik was afgelopen maandag uitgerekend van de 1e(ben 18)
ik heb niet echt last van me liezen bijvoorbeeld, maar me bovenste 2 ribben zijn zwaargekneusd..
ik voel de baby erg goed, als de baby erg actief is onderin dan trekt mijn baarmoeder wel samen maar niet echt extreme pijn,gister is de vk bij me geweest om me proberen te strippen, maar ik was nog niet helemaal goed los, morgen gaat ze het weer proberen en dan hopen dat het lukt, en doorzet!!
ik ben er ook erg flauw van het wachten duurd lang en kan bijna niks meer door me ribben.
als ik ben bevallen laat ik het jullie weten;)

Liefs Manon(40w2d)

Terug
Bovenaan