Wie is er na het stoppen met de pil gelijk of heel snel zwanger geworden?

A

Anoniem

Guest
Graag zou ik dat willen weten, ik ben namelijk 2,5 wk gestopt en heb echt last van rare dingen. Andere afscheiding, buikpijn, rugpijn, dondere urine etc. Het kan ook gewoon afkicken van de pil zijn, maar op internet stond dat de Yasmin pil al binnen 2 dagen uit je lichaam is (de ergste hormonen dan).

Iemand tips of advies of ook heel snel zwanger geworden???

Groetjes Victory

Hoi! ik kan helaas geen antwoord geven op je vragen. Ik ben wel ruim een maand geleden met de pil gestopt en daarna in de stopweek ongesteld geworden. Als ik 4 weken aanhoud vanaf de eerste dag van mijn laatste menstruatie ben ik morgen 3 dagen overtijd. Vrijdag of zaterdag ga ik testen. Afgelopen maandag ook getest maar die was negatief. Ik hoop dat je snel zwanger bent! (maar misschien ben je dat zelfs al..)

Groetjes Patricia

Hi, Afscheiding, buikpijn en rugpijn kunnen met je cyclus te maken hebben. Afscheiding geeft je vruchtbare periode aan. Donkere urine heeft met te weinig drinken of slechtwerkende nieren te maken en niet met je cyclus of een eventuele zwangerschap.
Ik ben zelf in de derde maand na het stoppen met de pil zwanger geworden. In de eerste 2 mnd nog ff een condoom gebruikt, dus het was in ronde 1.
Succes!

Groetjes,
Taraneh

Ik! Zowel bij mijn oudste dochter, als nu bij de derde.
Bij de tweede was ik al een tijdje gestopt met de pil, en gingen we eerst met CD's omdat ik mijn cyclus in kaart ging brengen. Ook toen was ik in één keer zwanger.

Het gekke is, dat ik een onregelmatige cyclus heb van 6 tot 8 weken. Ik heb ook altijd echo's nodig, om de duur van mijn zwangerschap te bepalen.

Ik heb een zoontje van bijna 3,5 en nu 29 weken zwanger van de tweede.
Ik ben van beide in de tweede ronde zwanger geraakt.
Ook ik heb bij beide zwangerschappen een echo nodig gehad om de zwangerschapsduur vast te stellen. Eigenlijk ben ik dus bij beide zwangerschappen maar 1x natuurlijk ongesteld geweest.

Ik ben zelf in ronde 2 zwanger geraakt, dat is nu 4 weken en 2 dagen... erg spannend allemaal!
Ik ben gelijk de 2e ronde met ovu testen begonnen omdat ik graag wilde weten wanneer mijn nod zou zijn. En met resultaat!

Terug
Bovenaan