Wie is er na het stoppen met de pil gelijk of heel snel zwanger geworden???

Graag zou ik dat willen weten, ik ben namelijk 2,5 wk gestopt en heb echt last van rare dingen. Andere afscheiding, buikpijn, rugpijn, dondere urine etc. Het kan ook gewoon afkicken van de pil zijn, maar op internet stond dat de Yasmin pil al binnen 2 dagen uit je lichaam is (de ergste hormonen dan).

Iemand tips of advies of ook heel snel zwanger geworden???

Groetjes Victory

Hoihoi,

Ik had de microgynon pil. Ben 1 keer ongesteld geworden en daarna zwanger. Maar dat komt ook wel omdat ik vrij nauwkeurig weet wanneer m'n eisprong is. En dan kan je daar een beetje rekening mee houden.

Hoop voor je dat je zwanger bent. Het kan dus wel! Nu even geduldig wachten tot je kan testen...

Succes ermee!

Groetjes,
Jo

Hoi victory ,
Weet niet heb er toen niet zo opgelet maar wij zijn begin maart gestopt met de pil (microginon 30) en eind maart zwanger..
Zou gewoon een testje doen ?

Hoi victory..

Ik ben vorig jaar november gestopt met de (yasmin) pil.. En in december was ik zwanger.
Helaas is die uitgelopen in een mk, maar in april was ik weer zwanger en nu nog steeds. Alweer 17 weken.

Mn HA heeft ook gezegd, dat als je net bent gestopt met de pil je sneller zwanger wordt als dat je al een tijd bent gestopt...

Groetjes daphne

Ik ben 2 x meteen zwanger geworden na het stoppen van de pil, en de derde keer heeft het 7 maanden geduurt. Ik dacht weer snel zwanger te zijn, maar mijn cyclus veranderde iedere mand weer.
Ik heb altijd dezelfde pil gehad.

Groetjes, Risje

hey victory!!!
ik was ook gelijk na het stoppen van de pil zwanger!!
ongelooflijk hoorde zoveel nare berichten van mensen die lang bezig waren...
maar gelukkig was het bij ons gelijk raak...
ik had geen kwaaltjes zoals jij maar wel gelijk dus wie weet!!!!
spannend!!
groetjes debby

Terug
Bovenaan