Wie is er naar IUI zwanger geraakt?

Hallo allemaal,

Als eerste allemaal harstikke gefeliciteerd. Ik heb een vraag wij krijgen het weekend onze tweede IUI. Wie heeft er nog meer IUI gehad en is daardoor zwnager geraakt.
Wij krijgen IUI omdat het zaad van mijn vriend niet actief genoeg is. ZIjn er mensen die nog wat tips voor ons hebben.

Groetjes Sabrina
 
Hoi Sabrina, ik ben na de tweede uiu behandeling met hormonen eindelijk zwanger!! Was al drie jaar bezig, maar steeds geen resultaat. Toen vorig jaar naar de fertiliteitsarts gegaan en alles werd onderzocht. Van mijn man was alles in orde, bij mij is het zo dat of de eisprong te vroeg komt en te snel weer over is, of de eicellen niet geheel rijp zijn voor bevruchting. In ieder geval had ik nooit zekerheid of ik wel zwanger kon worden, met of zonder hulp. Zonder hulp was de kans  5 procent en met hulp ong. 20 procent. Dus je begrijpt dat ik nu al superblij ben dat het toch gelukt is. volgende week ga ik voor mijn eerste echo en hoop dat alles oke is. Ik ben dan nog maar 7 weken zwanger, maar ik voel me prima en hoop dat alles zo blijft gaan. Ik hoop te horen of het bij jullie ook gelukt is en anders veel hoop houden! Groetjes Jeanet.
 
Terug
Bovenaan