Wie is er naar K3 geweest ?

Morgen gaan Milan en ik naar K3 in Groningen en nu wilde ik mijn fototoestel meenemen. Maar uhm kan dat wel, want het is natuurlijk een beetje knullig als ik mijn toestel meeneem en ik bij de ingang de boel mag inleveren en dat ik dus geen foto's mag maken van Milan zijn idolen...
En zijn er nog meiden die toevallig ook morgen gaan ? Wij gaan naar de voorstelling van 14.00 uur...

Groetjes

jaaaa, mijn man is geweest met Noa. Hij heeft foto's gemaakt en gefilmd. Op mijn hyves staat 1 filmpje.
De hele zaal was foto's aan het maken dus meenemen en vooral genieten!!!!!

gr
Marielle

Wij gaan morgenmiddag om 14.00 uur ! Ik heb er erg veel zin in en Milan ook. Zijn eerste keer naar K3 ben benieuwd wat hij ervan gaat vinden....
Laten jullie ook nog even weten wat Fenne en Mike ervan vonden ?

Hahaha....mijn grootste ergernis bij concerten zijn al die mensen die alleen maar foto's aan het maken zijn en naar mijn mening niet volledig van het concert genieten. Dus ik ben wel voor een verbod van camera's en mobieltjes...hahaha....
Maar ieder zijn eigen ding natuurlijk, ik ben wel heel erg benieuwd hoe de concerten zijn geweest.
K3 in de oude bezetting vond ik super en met Josje moet het vast ook een feestje zijn.
Tja wij meiden zijn dan ook enorm fan, en papa ook, al vond hij één concert wel genoeg hahaha...
Laten jullie weten hoe het was???

groetjes Daniëlle

Het was super!!!
En ik heb ook genoten ook al had ik mn camera mee!!
Mike vond het helemaal vet cool!!
Daarna lekker bij de Mac wezen eten, dus de dag kon niet meer stuk!!

gr. Jen

Terug
Bovenaan