wie is er net zo onzeker als mij????

A

Anoniem

Guest
Ik had mijn verhaal nog niet helemaal verteld over het zwanger worden.
Wij zijn nu ongeveer  10 mnd bezig om een kindje te krijgen, aangezien ons eerste kindje is overkomen had ik wel verwacht dat het bij de tweede moeilijker zou zijn.
Heb met de 8 poging een miskraam gehad, verschrikkelijk om mee te maken. Mijn verloskundige zei dat de kans groot zou zijn dat ik 1 deze mnd toch wel weer bij haar zou zijn ivm vruchtbaarheid na miskraam. Ze heeft mij wel geadviseerd om anders naar gynacoloog te gaan ivm mijn zeer onregelmatige cyclus.
Nu ben ik 7 dagen overtijd en ik ben zo onzeker, heb al een paar testen gedaan maar allemaal of negatief of een vage kruis of streep. Mijn tempratuur blijft hoog 0.5 tot 1 graad hoger dus dat geeft mij wel een beetje hoop.

Nou lieve mensen nog succes allemaal.
Liefs Esther

Ja, heel herkenbaar meid!
Maareh, een lichte streep is ook een streep he?
Dus tenzij er nog hormonen van de miskraam in je lijf zitten zou ik zeggen dat je zwanger bent.
Hoelang is de miskraam geleden?

Groetjes rimke

het is nu 5 wk geleden, maar volgens mij kunne de hormonen dan nog maar 9 dagen in je bloed zitten. Jah dat wens ik echt niemand toe een miskraam hoewel ik zelf wel vrij nuchter onder was,
Fijn dat het wel herkenbaar is bij anderen

Liefs Esther

Tuurlijk joh, ik heb in oktober een miskraam gehad, en hoewel ik nu weer zwanger ben (idd ik heb 1 menstruatie gehad na die mk) vergeet ik het nooit meer. Het was mijn eerste zwangerschap, van een tweeling!, heb heel veel pijn gehad en bloed verloren en kan er nog emotioneel van worden.

Heb jij al een ongi gehad? Of een positieve ovulatie test?
Want dat hormoon kan best lang in je lijf blijven zitten.......als je nou een ongi of eisprong gehad hebt ben je weer opnieuw zwanger, zo niet zou ik eens overleggen met je VK want dan heb je best lang hormonen in je lichaam zitten......

Gr. Rimke

Mama september; volgens mij klopt het niet helemaal dat je hormonen 9 dagen in je lichaam blijft. Ik heb zelf in sept een mk gehad en mijn hormonen zaten er toch wel wat langer!
Dus omdat je toch een vaag streepje ziet, kan het best zijn dat je toch nog wat hormonen hebt.
Ik hoop natuurlijk voor je dat je gewoon zwanger bent.

Ik was in 1e ronde gelijk zwanger, dus mk geworden (een bbz). Ben nu alweer bezig met 5e ronde. had natuurlijk gehoopt dat het nu weer gelijk in 1e ronde raak zou zijn, helaas.

Succes ermee

Terug
Bovenaan