wie is er nog meer in JUNI 2012 uitgerekend

Hallo allemaal,
Lees al een paar dagen met julllie mee

Ik ben vrouw van 31 jaar ben moeder van een zoon van 10 jaar ben net pas weer vrijgezel na een stoplicht relatie van 2 jaar ,meneer weet niet wat hij wil hij heeft uit zijn vorige relatie ook een kind van 8 jaar..!!Maar hij houdt wel van me zegt ie ..!!

ik ben nu 5 weken zwanger en 4 dagen en ben 6 juni 2012 uitgerekend volgens mijn huisarts, eind oktober krijg ik mijn eerste echo maar mijn ex weet het nog niet en ben pas van plan na de echo te vertellen dan ben ik 9 weken zwanger ..ben gewoon bang dat hij een abortus wil of kwaad word of zo of mijn het uit me hoofd wil praten !!

Deze zwangerschap is niet gepland maar wel gewenst van mijn kant! Ik heb een enorme moeilijke periode achter de rug
 
Hoi mama-binca,
Onder het kopje mamaclubs / juni vind je allemaal as junimama's.
Ik ben er zelf ook één. 10 juni als ik goed heb gerekend. Op dat forum kun je de hele zwngerschap terecht voor al je vragen of gewoon als je even lekker wilt klage of natuurlijk iets leuks te vertellen hebt.
Alvast welkom!

 
Ik ben niet in juni uitgerekend, maar wilde je wel even feliciteren, dus bij deze ;-)
Het is jouw lijf en als jij de zwangerschap wel gewenst vind is dat jouw keuze vind ik.
Veel succes ermee!

Liefs
 
Hoi Mama-binca,

Ik lees nu ook net een paar dagen mee. Ik ben nu 7 weken zwanger. Dus uitgeteld in Mei. Maar wil je wel veel succes wensen en maak jezelf niet gek en jij bepaald zelf wat er gebeurd met jouw lijf. Gefeliciteerd en geniet ervan,

groetjes
 
Hoi mama-binca,

Gefeliciteerd met je zwangerschap! wat leuk, ik ben ook 6 juni 2012 uitgerekend, dit is mijn eerste kindje en ik vind het zo spannend. En eigenlijk ben ik ook onzeker. Ene moment voel ik me super zwanger, misselijk en moe. En deze week voel ik me niet zwanger en ook niet misselijk of moe! Ik hoop dat alles goed blijft gaan.

Denk goed na over je beslissing, het is inderdaad jouw lichaam! Succes en kop op!

Liefs
 
Terug
Bovenaan