Wie is er nog wakker?

A

Anoniem

Guest
Oh ik word niet goed hier, sinds maandagmorgen in totaal een uur 7 geslapen, ben zo verschrikkelijk moe nu.
Ik kan niet meer liggen zodra ik dat doe dan zit de ene kleine tegen mijn ribben aan wat echt zeer doet met gevolg dat ik weer rechtop ga zitten.
Kan dus op deze manier niet slapen. En ik wil zo graag slapennnnnn.
Vrijdag gaan ze de bevalling inleiden, ik ben dus al helemaal op voordag ik aan de bevalling begin. En dan moet er een dubbele stuit geboren gaan worden.
Pffff trek het niet.
Zit erover te denken om nu het ziekenhuis te bellen. Dit is niet vol te houden zo.
Maar ja het is midden in de nacht ze zien me misschien aankomen.
Wat zouden jullie doen?

Liefs plodder

Hoi
Tja lastig om je tips te geven......weet niet of ze 's nachts veel doen ?
ik kan ook niet slapen maar dat is meer omdat er zoveel met mijn lijf gebeurd en de datum nu zo dicht bij komt dat ik gewoon geen rust in mijn lijf en hoofd krijg........
sterkte in ieder geval

Hoi Plodder,

Ook ik ben nog wakker, wet niet of je ondertussen al slaapt maar ben van het jan. forum en weet me ook geen houding meer te nemen. Hoop dat je dit niet leest maar lekker in dromenland bent.

Liefs van Mariska

Oh ja wilde nog even zeggen dat je moet doen wat het beste voor jou en je lichaam en kindjes is natuurlijk. Als dit zo doorgaat ben je echt niks waard meer en of je nu of over een paar uurtjes zou bevallen maakt dan ook niet echt veel meer uit lijkt me. Vertrouw op je intuitie dan komt het altijd goed, overleggen met ziekenhuis lijkt me zo wie zo geen kwaat kunnen.

liefs en sterkte van Mariska

Tja lastig als je pijn hebt, lastig als je onrustig bent,
Het is ook niet raar dat je zenuwachtig word nu je weet wanneer de bevalling begint.

Ik heb toch het ziekenhuis gebeld maar ja die konden ook al weinig voor me doen.
Op dat moment was er geen gyn in huis waarmee ze kon overleggen.
Ze gaf me wel tips dat ik het eens met 2 tuinstoelen kon proberen.
En morgen ff de poli bellen of ik evt slaaptabletje mag hebben.
Nou goed manlief heeft 2 tuinstoelen voor me neergezet.
Het ligt redelijk ben af en toe wel weggedommeld.
Nou zometeen maar ff weer proberen.

Mariska je moet nog een poosje meis.
Heel veel sterkte!

Liefs plodder.

Hallo Dames,

Ik mag stilletjes hopen dat jullie nu de slaap aan het inhalen zijn......

ohhh dat hoop ik ook. ik was vanacht ook aan het spoken, maar mag dan vanmijzelf absoluut niet de pc aanzetten of iets gaan doen, want dan slaap ik helemaal niet meer.

nou ik hopelijk zijn jullie nog even in dromenland.

hoi nachtbrakers,

hier ook zo``n niet slaper. En net zoals giegelbaby, zet ik niet de kachel hoger of de pc of televisie aan want dan ga ik het te gezellig maken voor mijzelf en ben bang dat ik daar voor wakker blijf. Ik neem meestal (ben elke nacht minimaal een uur wakker na 3 uur)   een glas water en ga   een plas doen. en waarom ik wakker ben ik weet het niet ben klaar wakker en kan gewoon niet lekker meer liggen, vaak is de kleine ook bewegelijk maar niet pijnlijk.
voor mijn kereltje die om 6 uur op moet is het vaak ook geen pretje want hij wordt wakker van mijn gedraai e.d . Vanacht ben ik maar een beetje half rechtop in slaap gevallen op de bank, had al een warm dekentje opgezocht en twee hondjes en een kat kwamen mij vergezellen.zodat ik nog even heb kunnen slapen.
Ik werk nog fulltime ( nog twee weken) maar heb op het werk afgesproken dat ik s`morgens thuis werk als ik echt een rot nacht heb gehad.
nou dames veel sucses met de laatste loodjes
bonus morgen 33 weken januari forum

Terug
Bovenaan