Wie is er nog zwanger? Ik wel!

A

Anoniem

Guest
Hoi,

Vandaag ben ik eindelijk 40 weken! En nog heel erg zwanger en ik verwacht dat dit kleintje nog wel een weekje blijft zitten.
Volgens mij ben ik een van de laatsten op dit forum die nog zwanger is. Wie is er ook nog zwanger?

Het kleintje van ons is nog niet ingedaald en daarom heb ik al een echo gehad of daar redenen toe zijn. Gelukkig niet. Alleen is het kindje al ruim 3800 gram dus dat wordt weer een lekkere 8-ponder. Mijn zoontje was ook 4150 gram en werd met 41 weken geboren. Het komt wel goed maar ik ben wel ongeduldig inclusief mijn omgeving. Heb vandaag wel 10 sms-jes gehad.

Groetjes, Cindy

Hoi Cindy,

Hier nog ééntje héél erg zwanger en dat al ruim 41 weken... Ik schreef al in een topic vorige week dat mijn andere twee kindjes ook 15 en 11 dagen na DE datum zijn geboren. Het is toch wel balen dat deze zich ook weer niet uit zichzelf aankondigt.

Maar maandag mag ik naar   de gyneacoloog, ik ben dan 41 weken en 4 dagen zwanger. Bij onze tweede ben ik toen ook geweest, gestript en een paar uur later werd ze geboren. Stiekem hoop ik nu weer op zoiets!
Ik wens je nog een goede zwangerschap en hopelijk hebben wij onze kindjes nu ook snel in onze armen!!

Groetjes, Henrike

Hoi Henrike,

Ik hoop voor je dat je vandaag gestript gaat worden en dat de kleine snel komt.

Ik kan wel begrijpen dat je het heel erg zat bent. Ik ben dat nu al met 40 wkn en 2 dgn. Ik hoop dat ze mij komende vrijdag willen strippen. Ik ben zaterdag 41 weken en ik heb geen zin om het over het weekend te tillen. Daar komt ook bij dat 9 nov. mijn zoontje jarig is en ik ben 42 wkn op 8 november.

Heel veel succes vandaag bij de gyn!

Groetjes, Cindy

hoi hoi ik ben nu 1 dag overtijd en hoop toch ook dat dat de kleine snel komt ik heb het wel gehad nu moet woensdag weer naar de verloskundige .

groetjes dominique

Hallo,

Nog een oktobermama die nog niet is bevallen. Vorige zwangerschap bij 37 wkn bevallen en nu de 40 weken gepasseerd.
Deze kleine zit volgens mij nog wel lekker en weet ons zo wel te verrassen.

Groetjes anne-lieke

He meiden , heb zelf vorige week zondag m'n 4e kindje gekregen, maar wou jullie nog ff veel succes toewensen...en er is er nog nooit eentje blijven zitten he!!!
Maar ik weet dat jullie het zat zijn en naar jullie kindjes verlangt,mijn dochter kwam dit keer precies op de datum ,maar mijn 3 jongens waren allemaal ver over tijd...
Ik duim voor jullie

liefs maggi

Hoi,

Ik ben toch wel een beetje blij te lezen dat ik niet de enige ben.
Gisteren naar de verloskundige geweest en daar was alles goed. Een inwendig onderzoek gehad met de uitkomst dat  ik 2 cm ontsluiting had. Daar deed ik bij mijn vorige bevalling 24 uur over. Dus dat scheelt weer. Dus nu toch wel een beetje hoop dat het deze week gaat komen. Maar... je weet nooit.

Succes aan degene die ook nog rondlopen.

Groetjes, Cindy
40 wkn+ 3 dgn

Goedemorgen allemaal,

Nou Cindy dat is een mooi die 2 cm, die heb je alvast. Hier nog alles erg rustig.
Ik was afgelopen vrijdag gestript zonder resultaat. We moetenhet nog maar even afwachten. Je hoort ook hele verschillende reacties over het resultaat van strippen.
Bovendien is onze kleine meid nu ziek, dus kan de baby nu  ook nog maar beter even wachten.
Succes allemaal met de laatste loodjes.

Groet Anne-Liek

Terug
Bovenaan