wie is er ondanks een niet zo'n goede samenlevings test toch zwanger geworden?

hallo allemaal,t onderwerp zegt t al,

ik moest vanmorgen voor een samenlevings test heen,daarop was helaas niet veel zaadcellen te zien zei de gyn,maar wat WEL aanwezig was was actief,dus goed  bewegelijk.

ik maak me nu dus best wel zorgen,zijn er nog meer mensen met ervaringen over samenlevingstesten?

gr.droppy

hoi,
ik heb er eigenlijk geen ervaring mee.helaas maar ik snap ook niet echt wat je bedoeld met dat zaad?is er bij jou of je man gezien dat je zaad niet goed werkt?ik snap het ff niet.als je het niet vertrouwd neem ff contact op met je huisarts.die kan je   helpen of de gyn.
ik had je bericht vanmiddag al zien staan en ik dacht ik reageer ff op dit bericht want ik lees dat jeje onzeker voelt!als je graag wil praten ik hoor het wel van je he meid!!!je bent hier niet alleen iedereen leeft hier met elkaar mee!heel veel succes kus karin!

hey mutseke bedankt voor je lieve reactie,

maar wat ik bedoelde over het zaad is dat er wel goede bewegingen in zit maar dat het aantal erg weinig was zei de gyneacoloog

Hoi,
dan kun je toch evengoed zwanger worden toch?of niet?als je het niet zeker weet bel dan een huisarts die kan je ook helpen en dan heb je meer duidelijkheid!
kus karin

Heb er zelf geen ervaring mee, maar een vriendin wel. Zij had ook een matige test en is uiteindelijk 2 keer met iui zwanger geworden en heeft nu 2 prachtige kids.

Hoi Droppy
Ik heb 3 samenlevingstesten gehad deze waren alle 3 negatief. Er waren voldoende zaadjes maar waren allemaal dood. Hier bleek uit dat ik vijandig baarmoederslijmvlies heb. Waarna we gelijk mochten starten met IUI.
Maar zoals ik lees leven ze wel, maar zijn het er weinig. Dit heeft weinig met de slt te maken.
Succes verder en als je over mij meer wilt lezen ik zit op als zwanger worden langer duurt onder topic start IUI.
Groetjes Linda

Terug
Bovenaan