wie is er ook al bijna 40wk zwanger!!!

Hoi hoi,

Wie is er ook al bijna 40wk zwanger?? Ben morgen precies 40wk zwanger van ons tweede wondertje had nooit verwacht zolang op dit wondertje te moeten wachten heb al twee keertjes een valse start gehad pffff. Morgen nog op controle bij de Gynecoloog ben erg benieuwd hoe het is allemaal!!! Van mij mag het gaan beginnen, maar goed dat is afwachten dus!!! Ben benieuwd naar jullie verhalen!!! Voor diegene die ook nog wachten of juist begonnen zijn succes!!!

Liefs Sandy 39wk en 6dgn

Hoi Hoi!

Nee, nog geen 40 weken, maar ben wel mooi opweg. Vrijdag a.s. nog 4 weken!!!!!!!! En van mijn zoon ben ik in December 2007 twee weken te vroeg bevallen. Maar ik begin er ook al aardig naar toe te leven hoor. Man, het is echt geen pretje meer, die laatste loodjes, vind dr geen bal an hahaha. Laat staan dat je al bijna 40 weken bent, lijkt me niets hoor, zo lang wachten. Ik denk aldoor zelf dat het eerder gaat gebeuren, omdat ik ook van mijn eerste te vroeg beviel, maar zal wel weer niet, zul je net zien. Ik wens je heeeeeeeeel veeeeeeeeeel sterkte komende dagen, en nu maar hopen, dat die valse start is een keertje goed doorzet!!!!!!!!!!!!

Liefs supermams.. 20 febr. 2009 uitgerkend...!

Hoi Sandy,

Ik ben vandaag 39 weken!! En Jules (mn oudste) kwam met 39 weken op de wereld!! Dus het zou zomaar vandaag kunnen. Dat maakt deze dag ook wel speciaal!! Maar ja, toen had ik al een paar dagen voorweeen. En nu is daar nog niet van te merken. Alles is nog rustig hier!

Ik ben het nog niet zat en wat mij betreft mag het nog wel een weekje blijven zitten. We zullen het wel zien!!
Heel veel sterkte de komende dagen!!

Gr Antoi

Hoi Hoi,

Ik ben vrijdag 40 weken van mijn eerste! Ik zit in spanning af te wachten.
Ik ben zo nieuwsgierig naar de bevalling en naar de kleine! We weten niet
wat het wordt en er wordt vol op gespeculeerd!
Voel wel steeds wat menstruatie achtige krampen maar zet nog niet door.
Alles staat al klaar en mijn partner vraagt elke dag, komt de baby vandaag????

Succes allemaal!

Gr. Romy

Hoi hoi...

Ik ben nu 37.5 week zwanger van ons eerste kindje...
dus hier is het nu ook heel spannend aan het worden!
M ´n hoofd loopt op volle toeren....Wanneer zal het komen?...Hoe zal het beginnen?...
Zal het een jongen of een meisje zijn?...En zo gaat het maar door....haha!
Het is nog zo onwerkelijk allemaal, maar ben zo ontzettend benieuwd!
Ook mijn man is aan het aftellen...en vind het behoorlijk spannend!
Leuk om hem zo te zien...hihi!
Toch ben ik er nerveus voor de bevalling....wat staat ons te wachten!?
Maar afwachten is het enige wat we kunnen doen...!

Heel veel succes allemaal!
We horen het wel van elkaar....haha!  

Liefs Annemiek!

Hey meiden,

Leuk om te lezen dat jullie ook allemaal aan het wachten zijn!!! Ben vandaag nog op controle geweest en zowaar 1 cm ontsluiting dus wie weet gaat het echt niet meer lang duren en vanavond wat slijm met bloed verloren dus het kan nu zomaar gaan beginnen!!!
Ik ben er klaar voor ben ik helemaal niet zenuwachtig zie het allemaal!!! Wij weten ook niet wat het wordt bij ons eerste kindje wisten we het ook niet dat was een meisje Jessica en die is nu ruim 22 mndjes oud!!! Ben ook zo benieuwd hoe zij dat vindt een broertje of een zusje te krijgen!!!
Wil jullie ook allemaal veel succes wensen en als ik wat weet laat ik het zeker horen!!

Liefs Sandy 40wk

Terug
Bovenaan