wie is er ook al vanaf het eerste begin misselijk?

he allemaal.
vanochtend de huisarts gebeld. ik moet volgende week ongesteld worden. en ik heb allemaal rare zwangerschapsymptonen.
ik ben dus in de eerste week de pil vergeten.... volgende week ga ik op vakantie. ik mag van de dokter iets eerder stoppen met de pil. niet te vroeg, anders krijg je een kleine bloeding wat kan wijzen op de innesteling. en ik moet een test meenemen op vakantie.... brr
maar de dokter zei dat je pas misselijk kan zijn naar 6 weken.(dus als je ongi 1 a 2 weken wegblijft.... Hellupie! wie was er ook al vanaf het eerste begin misselijk. dat kan toch??? geef ff een reactie...

iedereen veel succes en sterkte...
mari
 
Ja hoor, ik ben al drie keer zwanger geweest en bij twee daarvan was ik bij de drie weken (dus voordat ik het zeker wist) al misselijk. Niet constant en ook nog niet zo heel erg maar achteraf was dat echt al omdat ik zwanger was.
 
Hoi Mari,

Ik begon ook in de 3e week misselijk te worden, vooral als ik niet op tijd at. Het is nu wel veel erger/vaker. Heb je veel pijn aan je borsten? Dat begon bij mij namelijk al snel na de bevruchting, ze veranderden in de 3e week ook wat van vorm. Verder kreeg ik in de 3e week een soort van ongesteldheidskrampen en droge ogen.
Sterkte, Kiki
 
Hoi Mari,
Ik weet helaas nog niet of ik zwanger ben, maar ik ben ook kots (sorry) misselijk. Volgens mij kan het best al heel vroeg hoor. 6 weken is in ieder geval erg laat. Een aantal van m'n vriendinnen waren al bij de 4 weken misselijk.
Groetjes Anne
 
Terug
Bovenaan