wie is er ook begin febuari uitgerekend

A

Anoniem

Guest
ben nu 6 weken zwanger en 9 februari   2007 uitgerekend wie is er ook rond die tijd uitgerekend waarmee ik de komende periode kan delen

Hoi,
Ik ben ook begin februari uitgerekend; 7 februari waarschijnlijk. Ik ben nu 5 wk en 5 dg zwanger.  Het lijkt me leuk om zwangerschaps-verhalen uit te wisselen, want ik ben voor het eerst zwanger, dus nog een groentje!
Hoe gaat het met de klachten?
Vanmorgen was ik misselijk, kreeg mijn brood bijna niet weg. Maar ik ben nog niet vaak misselijk geweest; wel vaak erg moe.
Ik ben ook zo onzeker met alles; vooral met wat je wel en niet mag eten.

groetjes hompie

Hallo meiden,

Ik ben ook 5 weken en 5 dagen zwanger, grappig hoor.
Voor mij is het ook de eerste keer en ik voel me goed, heb alleen wat meer last van hoofdpijn.
Het lijkt me leuk om met jullie te kletsen.

Groetje

Hoi,
ik hoop nog steeds 7 februari mijn kindje te verwachten want ik heb sinds zaterdag oud bruin bloedverlies. Ik ben echt doodsbang. Volgens de vk kan dat geen kwaad, vooral vanwege gemeenschap niet. Maar zolang na gemeenschap (vrijdag)???? Ik moet weer bellen als het rood bloed is met buikkrampen. Heb je het februariforum al ondekt??? Allemaal meiden die in die maand zijn uitgerekend.

hallo!
Ik ben 5 februari uitgerekend, tenminste als ik het goed heb ben ik nu 6 weken en een beetje en ik moet vrijdag naar de huisarts!! groetjes van esther Owja en ik heb al een dochtertje van 1 jaar en 6 maanden

Terug
Bovenaan