wie is er ook diabesch

A

Anoniem

Guest
hoi hallemaal ik ben 34 jaar en wij zijn bezig met een kinderwens maar ik ben diabetsch ik wou vragen of dat iemand anders dat ook heeft en hoe dat is verder gegaan en dat er al iemand zwanger is en die ook diabetsch is ik heb zoveel vragen wie kan mij helpen grt toos en ren

quote: toos schreef document.write(friendlyDateTimeFromStr('18-09-2005 01:12:56'));

hoi hallemaal ik ben 34 jaar en wij zijn bezig met een kinderwens maar ik ben diabetsch ik wou vragen of dat iemand anders dat ook heeft en hoe dat is verder gegaan en dat er al iemand zwanger is en die ook diabetsch is ik heb zoveel vragen wie kan mij helpen grt toos en ren

Hallo Toos,
Bedoel je met diabetsch diabetisch? Ik kan je daar helaas geen antwoord op geven.
Succes.

hoi

ik heb zelf geen diabetes maar een oud vriendin van mij wel en zij had type b en moest dus ook spuiten. zij had ook een kinderwens en het is haar gelukt.
maar zij werd heel goed in de gaten gehouden door een gyn en de arts  omdat bij  haar het kindje sneller zwaar zou   worden.als je zwanger bent en de meeste mensen met een k.snee bevallen omdat het kindje met de geboorte zwaarder is maar die is natuurlijk niet bij iedereen. en het eetpetroon en het spuitpatroon zal aangepast worden. en zij heeft nu 2 gezonde kindjes zonder suikerziekte.
een vrouwtje die bij mij in het z.huis lag was 36 weken zwanger en had ook suiker en moest toen al bevallen omdat het kindje al 9 pond was. maar wel kern gezond.
je moet er ook met je arts over hebben en die zal je gewoon wat beter in de gaten houden en je krijgt waarschijnlijk meer echo's.

groetjes kristel

Hoi

Mijn nicht heeft suikerziekte en ik mag wel zeggen dat ik denk dat het niet erger kan!
Ze heeft een pomp en zelfs al last van het been, je weet wel dat dode gevoel.
Zij heeft op jonge leeftijd een kindje gekregen omdat ze toen een goede suikerwaarde had. Tijdens de zwangerschap is het niet echt goed gegaan omdat ze vaak weg viel. Haar man heeft haar vaak op de grond gevonden uit zijn werk.
Nu is ze onlangs van een tweeling bevallen,en die zwangerschap ging een stuk beter!

Ook een collega is diabeet en is onlangs bevallen van haar tweede kindje. Wel vanaf 15 week in de ziektewet gezeten. (ook pompdrager)
Je leest het, het gaat niet altijd soepel, maar dat gaat het zonder diabetici ook niet altijd, maar het is goed mogelijk.

Terug
Bovenaan