Wie is er ook kort na verjaardag van 1 of andere kinderen uitgerkend?

A

Anoniem

Guest
hoi

wie van jullie is ook rond dezelfde tijd als de verjaardagen uitgerekend.ik bv mijn dochter is van 16 nov mijn man van 23 nov en nu 28 nov uitgerekend.nu geven mijn man en dochter het feestje samen op 17 nov,maar hoe doen jullie dat straks,of met5 dec.wij doen daar dit jaar nog nix aan omdat ze dit toch nog niet zo begrijpt maar ja volgend jaar? gr wendy

Hoi Wendolientje,

Ik ben 30 november uitgeteld, dus bijna tegelijk met jou! Mijn dochter wordt 6 november 7 jaar en mijn man is 5 december jarig! Dus inderdaad ook lekker gepland allemaal. Ik hoop dat je de baby een paar dagen eerder komt, dan zit je nog iets verder van Sinterklaas en mijn man's verjaardag af. Mijn zoon en dochter waren beide een paar dagen te vroeg, dus ik hoop maar dat deze baby ook iets eerder komt. Ben wel heel benieuwd.

Gr. Greetje

hoi hoi
ja heb ik ook.mijn dochter wordt 1november 11 jaar en ik ben 8november uitgeteld.
heb dan ook de kadootjes al in huis voor het geval ik eerder beval.
ook heb ik dit met mijn twee jongste zoontjes,de een is jarig op 15juni en de andere op 20juni.
hoop alleen echt dat deze of eerder geboren wordt of later,zou het heel sneu vinden voor m,n dochter als ik op haar verjaardag beval.
en o,ja onze hond is 20november uitgeteld,hihihi.
liefs sil

hoi

ja ik hoop ook in ieder geval wel eerder te bevallen ivm 5 dec.mijn zusjes zijn 8 dec jarig en ik weet nog goed dat dit altijd best hectisch was.zelf ben ik pas in aug jarig dus dan zijn we er voorlopig wel vanaf. ach we zien het wel misschien beval ik wel een dag na mijn dochters feestje.heb al gezegt dat het feestje maar tot 17.00 duurt zodat ik savonds uit kan rusten,je weet nooit of je door die drukte aan de gang ga.is het zo dan is het zo.heb nu wel wat lichte buikpijn dus denk dat de kleine aan het indalen is.gr wendy

Ik ben 25 oktober jarig en 4 november uitgeteld.Ik hou alleen een koffie ochtendje voor vriendinnen. Mijn man zit in de binnenvaart en komt 31 oktober pas terug. Dus het moet nog even blijven zitten. Terwijl ik het best zat ben hoor.

Jufann 38 weken

Hier nog 1.
Mijn dochter wordt 4 November 1 jaar en ik ben de 19e uitgerekend.
Nu wil ik haar verjaardag zeker niet stilletjes vieren, maar juist uitbundig(zonder dat ze er stress van krijgt)
Maar daarvoor heb ik mijn (schoon)moeder en zus geregeld. Ik hoef dus weinig tot niks te doen op die dag.
Mijn dochter was ook 9 dagen na de uitgerekende datum, met wat hulp van mijzelf en de gyn, dus ik verwacht dit kindje ook niet 2 weken eerder.

Groetjes Alma

Terug
Bovenaan