wie is er ook nog aan het werk?

A

Anoniem

Guest
Hoi allemaal!
Ik ben vandaag precies 34 weken zwanger! Nog 2 weken werken en dan begint mijn zwangerschapsverlof!  Ik kijk er al naar uit! Het werken valt me nog goed mee, maar ik ben toch aan het aftellen tot mijn verlof!
Zijn er nog meer dames die tot 36 weken doorwerken? En valt het jullie nog goed mee?
groetjes van Iejoor

hoi,

ik werk ook door tot 36 weken en ben dan ook behoorlijk aan het aftellen tot het verlof. Ik vind het nog erg leuk en gezellig om te werken maar ik heb gewoon niet veel zin meer!! Het is best nog goed vol te houden want mijn baas plant mij maar halve dagen in.... maar toch ik zal blij zijn als mijn verlof in gaat en dan ben ik lekker "vrij" tot aan april.
pfff wat zal dat vies tegen vallen als ik weer aan het werk moet

groetjes kim

zit nu trouwens op 33 weken zwangerschap...

groetjes kim
www.leversjunior.beebiesite.nl

Hoi, ik heb doorgewerkt t/m 35 weken zwangerschap, kwam gewoon zo uit. Laatste weken al wel wat rustiger aan gedaan.
Deze week voor het eerst verlof. En nu zit ik gelijk ziek thuis, haha.
Heel erg verkouden en koorts. Hoop dat het snel over is en ik wat kan aansterken voor de bevalling. Want ik doe nu niets, maar geniet ook niet echt van vrijheid. Beetje dubbel dus.

Hier stubiebol, hahaha...
Ik hed me voorgenomen om zolang mogelijk met mn studie door te gaan, maar moet zeggen dat t wel zwaar begint te worden! Niet zozeer het reizen van en naar school (is maar twee halve dagen per week) maar wel het studeren zelf. De boeken die ik door moet worstelen zijn best pittig en ik moet zo'n pil in drie weken doorwerken en er dan nog twee korte samenvattingen over schrijven.
Het is gewoon zooo moeilijk om mn aandacht erbij te houden, en dan was ik ook nog eens van plan om de 25ste een tussentoets te doen
Ach, ik zie wel hoe lang ik het nog vol houd; ik kan zelf beslissen wanneer ik stop, maar vind het zo zonde als ik dit semester over moet doen....

Suc6 met de laatste dagen werk!

Liefs Nika (35w2)  

Hoi...

Ik heb aanstaande donderdag mijn laaste werkdag en dan stop ik 6 weken van te voren. Ik heb nog megaveel vakantie, dus na de bevalling heb ik nog 10 weken en 8 weken extra vakantie die ik op kan/wil nemen
Zalig vooruitzicht
Groeten Korrine

Terug
Bovenaan