Wie is er ook rond de 20 weken

hallo ik ben in verwachting van mijn vierde kindje, ondanks dat het de vierde is blijft het opnieuw spannend, weer opnieuw het voelen van je kleintje in je buik, mijn andere kinderen zijn ook erg blij.nog een paar maanden en dan zijn we helemaal compleet met zijn zessen volgende week mijn 20 weken echo ook spannend! wie heeft dit ook of al gehad

Hoi,
Volgens mij ben je dan in maart uitgerekend toch?
Als je het leuk vind om met mensen te kletsen die ongeveer even ver zijn raad ik je aan om je bij de mama club van maart aan te sluiten :)
Ik ben zelf 22 wk nu, dus wij hebben de 20 wk al gehad. Gelukkig zag alles er weer goed uit!
Succes met jullie 20 wk echo volgende week!
Liefs,
Mar

Ik heb ook volgende week de 20 weken echo, ben dan 19+2. Voor mij is het m'n eerste zwangerschap. Kijk er onwijs naar uit, maar vind het indd spannend. Maar sluit je inderdaad gezellig aan bij de maart mama club.

Iris

Hi mama van bijna 4,

Ook ik ben in mama van bijna 4 en begin april uitgerekend maar ik weer nu al dat het kindje met 38 weken gehaald gaat worden.
Ook mijn derde kind is met 38 weken gehaald.
Ik ben nu 17 weken zwanger en heb 23 november de 20 weken echo. Het blijft bijzonder ook al is dit ons vierde kindje.
groetjes,
Y

Hey,

Ik ben morgen 20 weken zwanger. Ben eind maart uitgerekend.
Hebben deze week de 20 weken echo gehad en alles was gelukkig goed. Dit wordt ons tweede kindje.

Terug
Bovenaan