wie is er ook rond de kerts uitgeteld!!!!!!!

A

Anoniem

Guest
hallo zwangere meiden.

ik ben nu ongeveer 8 weken zwanger en ben tweede kerstdag uitgeteld.
wie is er nog meer deze datum uitgeteld???
verde ben ik deze zwangerschap heel bang dat het fout gaat,maardaar probeer ik me overheen te zetten.
ik hoop gezellig met jullie te kletsen op deze site.

liefs sandra

He he,

Ik ben nu ook rond de 8 weken zwanger en ben op 21 december uitgerekend. Moet zeggen dat ik wel ff moest slikken. Begrijp me niet verkeerd..ben ontzetten blij met mn zwangerschap (heb er meer dan een jaar op moeten w8) maar vind het ook wel jammer dat het rond de kerst gaat worden. Jij niet?
Wordt toch een heel gedoe, sinterklaas, kerst, oud en nieuw en een verjaardag...

Ach ja...mag de pret niet drukken! Ben al lang blij dat ik eindelijk zwanger ben JJEEEHHHHHH!!!!!!!!!!!

Geniet ervan.

KNuf

hoi hoi.

ik zit zelf ook met de varjaardag van mijn man 2 dec en zelf ben ik 18 dec jarig en mijn neefje 16 dec.
dat wordt nog spannend die tijd wanneer ie komt hihi

dikke knuffel sandra

ik ben 5 december uitgerekend :) ik vind het wel makkelijk kan je het samen vieren toch?

ik ben vandaag 9 weken zwanger.
ook ik kreeg dus te horen dat het misschien wel een kerstkindje word.
ik ben uitgerekend op 22 december.
nu is het inderdaad zo dat je al die feestdagen hebt.
mijn schoonmoeder is 2de kerstdag jarig.
een tante de eeste.
mijn neefje is 14 december jarig
mijn opa 13
mijn man 10
mijn zus 9
en natuurlijk heb je ook nog 5 december met sinterklaas.

het is inderdaad allemaal iets minder leuk als het op die dagen geboren zal gaan worden, maar de blijheid van een zwangerschap heerst toch echt wel.

veel succes ermee
groetjes gerjanne stegeman

Hoi meiden..
Hier een ervaringsdeskundige..ahum..
Ik ben zelf een eerste kerstdag kind!
Ik vond het als kind ook niet leuk, altijd vakantie!!
Nu ik volwassen ben, is het nog steeds dubbel, en kan ik het jarig zijn gevoel niet goed scheiden van kerst..
En de visite heeft het altijd druk, en komt maar even tussen de diners etc door..hahaha.
Achja, nu weet ik het, we zijn gewoon thuis, en zien wel hoe de dag loopt.
Mijn zoontje is overigens op 19 dec geboren..dus achja..kan er ook wel bij!
Klopt wel dat zwanger zijn belangerijker is dan de evt datum van geboorte.
Dec is wel een heel gezellige maand toch?
En...gezellige mensen..jaja.
Groet R

Hallo allemaal

Wel leuk om te lezen wie er nog meer rond kerst zelf is uitgerekend.
Als ik tel volgens mijn laatste nod dan ben ik 19 dec uitgeteld maar de echo gaf aan 22 dec dus word het spannend tegen die tijd. Het maakt eigelijk niet uit wanneer maar met kerst zelf lijkt het me voor het kindje wel minder en het wordt een dure maand hihi
We zien wel in july aug is ook niet leuk dan is weer iedereen op vakantie.

Gr lil

Hey hallo,

Ik ben 16 december 2005 bevallen van een zoontje. Ong. een weekje voor kerst. Ik vond het helemaal super. We kregen allemaal felicitatiekaartjes EN kerstkaartjes. Het hele huis stond op zijn kop met kersttoestanden enzo EN een baby. Ik heb echt genoten. Nu ben ik 1 juli as. uitgeteld.

Maar idd., als je ECHT met kerst bevalt lijkt me dat ook niet helemaal geweldig, kerstavond lijkt me dan wel weer iets 'magisch' hebben. Vraag me niet waarom.

Veel succes ermee allemaal!

Terug
Bovenaan