Wie is er ook uitgerekend in April 2006

Hoi hoi,

Aangezien er nog geen April forum is ben ik heel nieuwsgierig wie er net als ik ook in april uitgerekend is.
Ik heet chantal ben 25 jaar en ben zwanger geworden in ronde 2 mijn laatste nod was 3 juli dat betekent dat ik 9 april ben uitgerekend.

Laat het me weten wanneer jullie zijn uitgerekend.

Groetjes
Chantal
 
Hoi Chantal (collega zuiperd !!!)

Ik ben dus 15 april uitgerekend, ben nu 4 weken en 2 dagen, spannend he! Ik mag 31 augustus al naar de gyn voor een echo ivm mijn miskraam in mei, dus vind het allemaal wel erg spannend, maar zeker ook erg leuk!
Dit is onze eerste, en we zijn weer zwanger geworden in de derde ronde na de mk.

Liefs Solleke
 
O ja, was nog even vergeten te melden, Miep heeft ook een zwangerenlijst gemaakt voor april, ik weet alleen zo even snel niet op welk forum ze die had geplaatst?
Word dit trouwens jullie eerste? Bij ons wel (heb al wel 2 katten, voelt ook een beetje als kindjes!!!)
Liefs Solleke
 
De lijst met as april mama's en papa staat op dit forum. Als iedereen
zich daar even bij meld, dan werk ik de lijst binnenkort weer bij.



Enne kan iedereen massaal e-mails ( redactie@jongegezinnen.nl ) sturen aan de redactie van deze site, zodat we snel een eigen forum hebben.



Dat is toch het leukste.



 
Hoi!!

Ik ben Lianne, 25 jaar en in de tweee ronde zwanger geraakt van ons eerste kindje!
Kvind het nog steeds zo onwerkelijk! Kheb nogsteeds het idee dat t niet waar is..maar kheb 4 testen gedaan en alle 4 waren ze positief! Ik ben als het goed is op 16 april uitgerekend..maar weet dit niet zeker..want ik ben voor t laatst ongi geweest op 1 juli..Kheb t op een internetsite uitgerekend door ook de vorige ongi-cyclussen inte vullen..en die waren 35 dagen..over 2 weken bij de ha zal ik wel meer duidelijkheid krijgen...groetjes lianne
 
Jippie, ben ook lid van het forum.

Prettig om te lezen dat   ik niet de enige ben met kwaaltjes zo vroeg in de zwangerschap. Ben nu zes weken zwanger. Voor het eerst, spannend!!!
Als het goed is, zijn we in april met z'n drietjes.

Ik hou het aprilmama-forum de komende tijd in de gaten!
 
Hoi, hoi,

Ik ben ook uitgerekend in april. Net als Chantal op de negende. Voor mij is het ook de tweede ronde na een miskraam in mei. We zijn al bijna twee jaar bezig en nu lukt het zomaar twee keer achter elkaar om zwanger te worden. Voor ons op zich al een wonder. We zijn natuurlijk heel erg blij, maar ook voorzichtig, omdat we de teleurstelling van de eerste keer nog niet vergeten zijn. Al is het nu wel anders en heb ik niet net als de eerste keer meteen bruinverlies. Toch voel ik alle pijntjes en krampjes in mijn buik en rug. Ik ben als de dood dat het weer misgaat, maar lees overal dat heelveel mensen hier last van hebben. Verder ben is vreselijk moe en heb ik enorm last van mijn borsten. Misselijkheid steekt soms de kop op na het ontbijt, maar spugen hoef ik gelukkig nog niet. Ik ben trouwens 33 en het lijkt me leuk om een beetje met mensen te kletsen die hetzelfde meemaken als ik op dit moment.

Groetjes Verdi
 
Terug
Bovenaan