Hey meiden, wat leuk een berricht van jullie te lezen, Kruimel het is lang geleden dat ik wat van jou heb gehoort. Weet je dat Inge Flausmaus ook weer zwanger is van de tweede. Die MOEST snel beslissen toen die kleine meid nog maar een paar maanden oud was anders zou het niet meer kunnen. Ze was al in de vervroegde overgang en fsh hormoon was echt niet goed meer. Maar goed jij bent dus SPONTAAN zwanger geraakt. Jeet van harte gefeliciteerd echt geweldig, een droom die is uitgekomen.
Ik mis de meiden van toen wel hoor, want ik heb vaak het gevoel dat andere niet begrijpen wat je doormaakt als het niet spontaan lukt. Als ik zwangere vrouwen zie dan blijft het soms nog moeilijk, stom is dat he! Voor mijn man heeft het grote gevolgen gehad want die wilden eerst geen kinderen toen we besloten van wel, duurde het zo lang met mm erbij, en daarna was Zifjon ook nog eens een hulbabay en heb ik tijdens mijn zwangershap meerdere keren in het ziekenhuis gelegen. Dus de zwangerschap en weken/maanden erna waren echtt geen roze wolk. Nu dat zifjon ouders is gaan we pas genieten, nu we graag een tweede willen wilt hij wachten tot dat Zifjon wat groter is.(2 jaar) Terwijl ik zo iets heb van NU want hoe lang duurt het straks weer. Maar ja ik begrijp hem wel het zijn echt hele zware jaren geweest om zwanger te raken en daarna was het ook echt een hele zware start dus ik geniet maar eerst van Zifjon. Die wordt in januari al weer 1 jaar.
Nou jij ben in iedergeval het voorbeeld van al die verhalen die je wel een hoort dat het dus wel normaal kan gaan. Vaak zeggen ze dat het kan komen omdat je hormonen misschien anders zijn na een zwnagerschap. Ik ga het maar in iedergeval wel proberen. de gynecoloog adviseerde eerst 3 x zelf en dan alvast beginnen met clomid.
Dus we zullen het wel zien tegen die tijd.
groetjes en veel liefs van Mariska en Zifjon