wie is er ook zo duizelig??

A

Anoniem

Guest
Ik ben woensdag bloed wezen prikken omdat ik zo duizelig ben elke keer...als ik heb gefietst of als ik bezig ben met het huishouden..
Maar ijzergehalte was goed dus geen bloedarmoede..wel een te hoge bezinking en ze kunnen de oorzaak niet vinden..
Wie heeft hier ook last van?

Ik ben trouwens 29 wkn vandaag dus misschien meer vrouwen die al wat verder zijn en dit hebben?

Groetjes angela

Heb je misschien een lage bloeddruk?
Dat is de rede waarom ik vaak duizelig ben. Bij een lage bloeddruk helpt zoethout; dus zoethoud thee drinken of dropjes eten kan dan helpen. Hier moet je wel weer voorzichtig mee zijn, want als je een hoge bloeddruk hebt is dit juist weer niet goed.

Suc6 ermee,
Liefs Nika

ja ik had wel een lage bloeddruk maar sinds ik zwanger ben is ie helemaal goed..
Net heeft de dokter me gebeld over mijn bloed en witte bloedlichaampjes zijn verhoogd en bezinking ook en ijzer is 7.8  zei hij dus misschien dat ik heeeel hoog ijzer gehalte had vroeger en dat ie nu wat verlaagd is.. wat een gedoe allemaal he :p
Ik wou dat t novemeber was :(

x

hi, misschien ligt het aan je suikerspiegel. Ik heb het namelijk ook, wat bij mij helpt is meerdere malen per dag eten en dan vooral bruine boterhammen, crackers enz.
Als ik heel duizelig ben eet ik een sultana, 5 minuten later voel ik me meteen beter.

succes ermee!

liefs happybee

Terug
Bovenaan