Wie is er ook zo emotioneel????

A

Anoniem

Guest
Nou de kop zegt het al....
Zijn jullie ook zo emo.....???

Ik kan echt heel snel huilen sinds de bevalling.
Alles wat met kindjes te maken heeft vooral....af en toe vind ik dat best vervelend.

Maar ja niets aan te den denk ik?!?!

X Saskia
mv RIk 04-07-07

Ik ook!!! Kan soms om alles wel janken!!

En heb het niet alleen met huilen, maar ook over de zeik gaan, soms echt om niets!!!

Groetjes Martine

Hoi dames,

ik heb het ook heel erg hoor.
Gisteren was het helemaal erg, maar dat kwam waarschijnlijk omdat ik geen hoogte kan krijgen van mijn lichaam
Dus of het erbij hoort?? Ik hoop het wel, anders moeten we mss allemaal naar de HA ofzo??

Groetjes Debby.

Ik huil om de stomste en de kleinste dingen.

Amalia die voor het eerst naar school gaat en Maxima op de rug klopt alsof ze wil zeggen: Het is goed mama! Ga maar.
Eva die een tekening van mijn hoogzwangere zus maakt, met een piepklein babytje in haar buik.
Bas, die na zijn laatste voeding zijn koppie op mijn schouder legt en in een diepe slaap valt.

En dat terwijl ik echt een heel nuchter mens ben. De kleenex verdiend goed aan mij de laatste maanden.

Groetjes, Karin

haai

Hier nog 1
Met op  tv met van die (vond ik) verschrikkelijke opgebalzen "sbs6 momenten" stromen de traantje hier al op mijn wangen.
En ik merk t ook op mijn werk, was ik altijd de stoere sergeant (pff) Ik bedoel ik kon best tegen een stootje.. Nu is dat ook wel anders. Als mensen ook maar iets te direct tegen me zijn kan ik me daar echt lang rot om voelen of stiekum een traantje om laten...

Maar idd als het op kindjes gaat helemaal, jeetje. Laatst was er een programma over een gezin dat met missionaris werk in papoea hun baby in een onbewaakt ogenblik hebben verloren (in het badje gevallen) Ik krijg nu alweer kippevel bah, maar ik heb bijna de hele aflevring zitten janken als een klein kind, het was zo naar... maar kon het ook niet afzetten

de groeten van emo-Evelien

Sjonge hoe doe ik dat al die typfouten, lijk wel een analfabeet... Kan er wel om janken!

Hoi,

ik heb het ook hoor. En het lijkt wel dat, hoe meer kinderen ik krijg, hoe erger het wordt. Als ik een bevalling op tv zie krijg ik al last van waterlanders.

En idd ook die duffe sbsmomenten. Heel veel programma's sla ik over. Ik heb ook heel veel spannende boeken die ik niet meer lees omdat ik er nachtenvan wakker kan liggen.

Groetjes van Marloes

Ja hoor, hier nog zo een !

Afgelopen vrijdag kreeg mijn dochter haar eerste baby-zwem diploma. Trots stond ik daar met haar op m'n arm  te kijken naar haar diploma en balon, toen schrok ik en slikte héél snel mijn tranen door. Ik had het niet eens in de gaten?!?!??

En dan alles op tv over kindjes, zwangere vrouwen en bevallingen... Als ik alleen ben laat ik me vaak lekker gaan hoor. Vaak zijn het tranen van geluk toch?

Dat moment van Maxima en Amalia kan ik me ook (slik) nog goed herinneren (slik).

Groetjes Linda
(mv Isabelle 26-5-07)

Terug
Bovenaan