wie is er ook zo klungelig of motorisch niet meer zoals het was?

A

Anoniem

Guest
Ik ben van mezelf helemaal niet klungelig, maar in de zwangerschap enorm.
Laat alles uit mijn handen vallen. Laatst de afstandbediening. Niet 1x maar 3x achter elkaar. Ik loop in de tuin  een nog te verwerken  rechtopstaande pallisade omver, breekt dat ding doormidden. Als ik iets in de prullenbak wil gooien, gooi ik het ernaast. Kan ik alsnog bukken. Ik struikel over dingen. Loop natuurlijk met mijn kleine teen tegen de rand van het bed, au au...

Herkenbaar???

neeehoor  daar heb ik HELEMAAL GEEN last van

JAWEL DUS!

Ook logisch denken is mij zwaar achteruit gegaan en dat is normaal mijn sterke punt. Maarja komt wel weer terug is een beetje irritant voor de mensen om mij heen die verwachten altijd dat ik ergens een antwoord op heb als ze ergens een oplossing voor zoeken) pech voor hun..mijn hersens werken gewoon even wat minder, ik las alleen ergens dat dat wel een jaar kan duren!!! niet normaal laten we hopen dat het snel weer terug komt!

Hoe vaak ik de laatste tijd al niet een glas met drinken heb omgegooid?! Ik word helemaal gek van mezelf, gelukkig drink ik bijna alleen maar water, dus dat maakt geen vlekken. En dan wil ik opstaan om het op te gaan ruimen, stoot ik keihard met mijn hiel tegen de rand onder de stoel (waar ik opzit).
En inderdaad gewoon dingen uit je handen laten vallen.

Groetjes Elise

JA!

Ik merk dat ik bochten te kort neem en gewoon met mijn dikke buik tegen een kast aanloop of tegen ons kookeiland. Gelukkig doet het geen pijn maar het is iedere keer weer een teken dat ik iets langzamer aan moet doen!

tjoh, wat grappig om te lezen. Ik had er nog nooit van gehoord dat dat zo kon zijn.
Ik merkte alleen van mezelf dat ik dingen meer laat vallen, dat ik op de fiets bochtjes niet mee ze mooi kan nemen om een paaltje ofzo. Echt zo stom.

Hoe zou t komen?

Met dat fietsen merk ik het ook! Ik lag gisteren bijna nog op mijn gezicht toen mijn zoontje achterop iets liet vallen en ik een cirkel wilde maken om om te draaien, dat ging maar net goed.........Ik merk dat ik wiebeliger ben dan anders op de fiets. Verder ben ik ook wat klungeliger dan anders, loop sneller dingen omver enzo. Is ook wel grappig, mijn zoontje krijgt regelmatig mijn buik tegen zijn hoofd. Dan staat ie voor me en moet ik langs en denk ik dat ik het red, maar dan red ik het niet en krijg hij een duw tegen zijn achterhoofd van mijn buik hihi.

Terug
Bovenaan