Wie is er ook zo misselijk?

Wie is er ook zo misselijk? De hele dag door.
Ik heb in middels al van alles geprobeerd maar niks werkt.
Heb ook al emasefene gehad van de huisarts. Maar helaas.
Ook heb ik inmiddels acupunctuur gehad. Dat werkt wel een klein beetje. Maar zodra ik te veel doe gaat het weer helemaal mis.
Dus inmiddels ben ik 9 weken zwanger en zit ik al 3 weken thuis.
Wil inmiddels wel weer eens normaal leven.
Bij mijn vorige zwangerschap had ik dit helemaal niet!
Wie herkend dit?
Groetjes Myranda

hoi hoi..

ik heb er nu nog wel wat last van maar niet zoveel meer.. maaaaar.. mijn verloskundige zei: er is een bandje te koop bij de apotheek.. de seaband.. is eigenlijk tegen wagenziekte.. ma helpt ook eeeeerg goed tegen misselijkheid bij zwangerschap.. zij beveelden ze echt aan..als je het googled kom je dr best veel tegen..ma bij de apotheek zijn ze ook te koop..

misschien dat proberen?

liefs

Bedankt voor je reactie.
Ga morgen mijn apotheek eens bellen of ze dat hebben.
Ik woon in een klein dorp met huisarts en apotheek in een heeft dus niet altijd alles op voorraad. Helaas
Maar mis kunnen ze het dan wel voor mij bestellen.

Hoi,

Beroerd he?!!! En helaas, zo te lezen zullen er weinig tips voor je komen. Waarschijnlijk heb je al van alles geprobeerd: hele dag en nacht eten, liggend eten.
Wat bij mij soms nog een beetje hielp, is continu op een zuurtje zuigen. Bij mij was het een kwestie van uitzingen, wat 7 maanden duurde. Ik heb er wat om gejankt van ellende...
Ben ook na een paar weken zwangerschap de ziektewet ingedraaid en heb de hele zwangerschap niet meer dan 50-60% kunnen werken.

Heel veel sterkte! en blijf toch maar rustig aan doen, het was de enige remedie hier...

Hoi!
Echt heel vervelend voor je! Bij mij helpt, een beetje vreemd wellicht, maar gewoon eten. Blijven eten en telkens maar een klein beetje. Als mijn maag maar wat te doen heeft gaat het goed, maar zodra ik honger krijg gaat het helemaal mis. Je moet er even doorheen, want het eerste gaat bij mij ook kokhalzend naar binnen, maar daarna gaat het bij mij beter....
Heel veel succes in elk geval! Hopelijk nog een paar weekjes en niet negen maanden lang!

Groeten, Dabanne

Hoi,

Ja, hier ook, heel misselijk, dag en nacht.
Ben ook al bijna 2 weken thuis en weet ook niet zeker of ik daarbij niet ook een griep onder de leden heb.
We zijn al uit ons waterbed naar de logeerkamer verhuist omdat ik van iedere beweging in bed misselijk wordt. Ik heb crackers op mijn nachtkastje staan, een flesje water en een bak om te spugen ernaast.
Daarnaast gisteren ook diarree. :-(
Gaat lekker dus ;-)

Verder eet ik zo'n 6 keer per dag lichte porties en voor het naar bed gaan nog 1 of 2 crackertjes.

Heel veel sterkte! Je bent dus niet alleen.

groetjes Marielle (6 weken, 4 dagen)

Hoi hoi!

Hier nog een zeer misselijk typje!
Ook al vanalles geprobeerd maar helaas zonder succes. Eten voor het opstaan, kleine porties, zuurtjes niets mag baten. Primperan tabletten van de huisarts, geen resultaat. Seabandjes ook geen resultaat!!!
Na 3 weken lang elke dag hondsberoerd te zijn geweest heb ik nu af en toe een paar uurtjes of een ochtend dat het "goed" gaat en ik iets kan eten. Maar vanaf 16 u is het weer drama. Avondeten heb ik al weken niet meer gegeten. De geur alleen al!
Wat bij mij lijkt te helpen is heel veel slapen. Als ik uit mijn werk kom kruip ik vaak even een uurtje in bed. En dan om 21.30 lekker mijn bed weer in.
En het voordeel is als ik slaap ben ik niet misselijk!
Verder veel last van opgezette buik (maag en darmen) en ik moet vaak boeren! Heel charmant!

Tja er zijn momenten dat ik denk, heb ik me hier nou zo ontzettend op verheugd? Ik vind er tot nu toe nog helemaal nix aan, zwanger zijn! Volgende week mijn eerste echo. Daar heb ik echt zin in. Om eens met eigen ogen te kunnen zien waarom ik me zo verschrikkelijk voel.

Succes en sterkte allemaal!

Hoi,

Tja, over misselijk zijn kan ik ook wel meepraten al is het bij deze zwangerschap een stuk beter.
Bij mijn eerste heb ik tot 20 weken overgegeven....echt drama. Kreeg toen drankje van de gynaecoloog voor mijn maag, antagel, daar knapte ik toen wel van op.

Bij deze, ben nu 12 w+1 dag is het heel anders, ik ben vanaf het begin onder behandeling bij een homeopaat....zag er erg tegenop weer zo ziek te moeten zijn en hij zij dat dat ook echt niet nodig was. Heb goede multivitamines en twee andere tabletjes gehad en het ging/gaat erg goed! Nog wel vlagen van misselijkheid en heb nog wel een enkele keer moeten overgeven, maar niet hele dagen....ben hier erg blij mee, want zag zo tegen die eerste maanden op!

En erg belangrijk, regelmatig beetje eten...
Mijn tip dus:zoek een homeopaat op en laat je homeopatisch begeleiden!

Iedereen sterkte hiermee!
Rieke

Terug
Bovenaan