Wie is er ook zo ziek?

Wie is er ook zo ziek nu ze zwanger is? Bij mijn dochter (nu 2,5 jaar) was ik ook zo ziek, helaas de hele zwangerschap. Constant misselijk, veel maagpijn en nog meer kwaaltjes. Aan het eind kreeg ik ook last van hevige bekkeninstabiliteit. Deze keer voel ik me ook weer zo ziek. Al loop ik nu wel bij een acupuncturist, dat scheelt wel iets. Maar nog niet veel. Ik hoop maar dat het langzaam toch iets beter gaat. Ik ben nu 12 weken zwanger. Natuurlijk ben ik heel erg blij dat ik zwanger ben, zeker omdat ik in februari een miskraam heb gehad. En ik hou mezelf maar voor dat de kwaaltjes er bij mij op wijzen dat ik in elk geval nog zwanger ben. Ik kan me gewoon niet voorstellen dat je geen last hebt van kwaaltjes, maar ik weet dat dat ook gewoon kan. Zo is iedereen verschillend :)
Ik wil ook echt niet mopperen, maar ik vraag me af wie er dus ook zo ziek is.
Groetjes,
Dory

Hallo,
Ik ben nu ruim 10 weken zwanger van mijn eerste. Ik heb me ook veel ziek gevoeld. Ik heb al weken niet meer gewerkt.
Ik was eerst erg misselijk vooral. Ik wist dan niet wat ik aan moest met mezelf. 2 weken geleden leek de misselijkheid op te houden, maar toen kreeg ik last van hoofdpijn. De hoofdpijn is er 24 uur per dag. Ik dacht dat het kwam omdat mijn nek ook vast zit.
Sinds gister denk ik dat ik misschien teveel suiker tot me neem en ga nu kijken wat er gebeurd als ik dat niet meer doe. Voor mijn zwangerschap was ik 4 maanden op dieet en had 10 kilo verloren.

Je verhaal is erg herkenbaar voor mij. Ik wil ook niet klagen, maar zoals ik me dan voel ik weet dan soms niet wat ik met mezelf aan moet.
Ik hoop dat het bij mij na de 12e week verdwijnt en ik hoop dat het bij jou ook niet 9 maanden doorgaat zoals bij je eerste.

Beterschap!

hoi,

nou ik ben ook een wrak hoor. Steeds ziek en aan het overgeven en iedereen in mn omgeving zegt steeds maar dat het er allemaal erbij hoort. Ja dat zal allemaal wel maar het maakt het er niet beter op..

veel beterschap!

Terug
Bovenaan