Wie is er ook zwanger van 3e kindje?

<p>Zoals de titel zegt, net ontdekt zwanger te zijn van 3e kindje. Super blij mee! Vonden jullie 3e zwangerschap zwaarder dan eerdere of viel t mee? Ben benieuwd naar jullie verhalen! </p>

Gefeliciteerd, wat leuk!! 
Ja ik ben ook zwanger van de 3de. Ben nu 21 weken. Vind het niet zwaarder, maar merk wel dat ik er echt bewuster mee bezig moet zijn☺️. Daarnaast deze zwangerschap van begin af aan meer complicaties, dus dat maakt het wel zwaarder merk ik. En moet veel bewuster plannen om ook even op zijn tijd rust te pakken. Maar vooral heel blij en genieten.
hoe voel jij je? 
Groetjes mariëtte

Hoi mariette,
leuk om van je te horen. Ik ben net 4 weken zwanger maar vooral doodmoe merk ik. De andere 2 zwangerschappen was ik van voor tot achter misselijk met veel spugen. Hoop stiekem dat het dit keer mee gaat vallen!! Hoe oud zijn jouw andere kindjes? Hier 1 van 3 jr en 1 van 20 mnd

Hoi!
ik ben ook zwanger van nr 3, heb een zoontje van drie jaar en een dochter van 16 maanden.
zwangerschap verloopt prima, gelukkig, al zie ik nu al op tegen die laatste twee maanden, die vond ik de vorige keren erg zwaar. Het gewicht, pijnlijk bekken en een baby die klem ligt onder mijn ribben. Ik heb al twee stuitliggers gehad, en dus twee keizersnedes. Ik moet nu voor een keizersnede, het is jammer, maar ook wel duidelijk. Ik weet nu al wanneer de baby gaat komen ?

Terug
Bovenaan