wie is er op het moment ook 41 weken zwanger of overtijd

A

Anoniem

Guest
hallo allemaal
ik ben nu momenteel 41 weken zwanger en ben het wachten beu .
Ik heb wel veel voorweeen en sinds 2 dagen verlies ik meer vocht en slijm
is dat het begin van een bevalling of kan het toch langer duren?Elke avond denk ik zodra ik wat voel ooo dat zal het begin zijn maar het zet niet door helaas.
Ik vraag me af wie dit ook heeft ervaren of ook momenteel overtijd is.

groetjes Shelena

ben vandaag 41 weken en 1 dag....... er staat voor zondag al een afspraak gepland in het ziekenhuis voor de controle van 41 weken en 3 dagen, maar inderdaad elke keer als je iets voelt denk ik ook....... zou het nu dan?????
Net zoals nu!!!! Soort pijn in mijn buik, al 2 dagen, hele harde buiken en een soort steken in de richting van mijn vagina (zouden dit dan weeen zijn???)
Ben het nu ook echt wel zat aan het worden, dus hou ik me maar vast aan het feit dat het niet heel lang meer kan duren.... maarja toch nog te lang denk ik..... hihihi
Is het bij jou ook je eerste?????
verder wel alles goed met je????
liefs anouk

Hallo Anouk die steken waar je het over had heb ik rond 38 en 39 weken gehad.Het was echt een vervelend soort steken bijna in mijn vagina of dergelijks en vandaag ben ik om precies te zijn 40 weken en 6 dagen en ben het beu .Het is wel mijn derde kind maar ik ben nooit eerder overtijd geweest .Ik heb al 2 meisjes van bijna 5 en 6 en mijn eerste bevalling was wel zwaar vergeleken met mijn tweede maar ja dat hoeft niet bij een ieder zo te zijn, dus ik hoop voor je dat het zal meevallen .Veel lopen doet goed.  IK vraag me af als ik voor 24 maart niet ben bevallen wat ze dan gaan doen want dan ben ik 42 weken.  
want jij gaat naar de ziekenhuis bij 41 weken en 3 dagen  
Ik heb wel aanstaande woensdag 21maart weer  een afspraak bij de vk en dan  hoor ik wel wat ze gaan doen .Ik hoop dat het niet zover hoeft te komen.Wat gaan ze bij jou doen bij de afspraak vraag ik me af?
succes Shelena  

Terug
Bovenaan