Wie is er weer naar het cb geweest?

A

Anoniem

Guest
Hallo meiden,

Wie o wie is er alweer naar het cb geweest?

Groetjes,

Patricia

ik!

joshua is nu 6 maanden en 5 dagen weegt 7780 en is 66 cm... vandaag geweest!

grt suuz mv joshua 8-2-07

Hoi,

wij zijn twee weken geleden geweest met 6 maanden. Mats was toen 72 cm en 8,5 kg. Nu hoeven we pas in december weer als hij bijna 11 maanden is! Je wordt dus ineens helemaal losgelaten. Kreeg een mooi schema mee mbt de voeding. voor elke maand staat het uitgekauwd maar we mogen de maanden ook door elkaar heen gooien ? Lekker vaag dus allemaal!

Maar goed, kijk gewoon naar mijn mannetje. Groente en fruit krijgt hij al een hele tijd en af en toe geef ik hem tussen de middag een broodkorst.
Alleen is hij de laatste dagen iedere keer zo laat wakker dat ik in de knel kom met alle voedingen. 4 flessen zijn dan niet meer te halen, anders ben ik echt heel de dag bezig met eten geven! misschien dat hij het zelf weer aan het regelen is.

Groetjes Martinique

@martinique.... Waarom pas met 11 maanden? Ik moest nog met 8 maanden komen..... Ik dacht eerst ook 11 maanden zegt ze nee hoor met 8 maanden moeten ze weer...

grt suuz

hoihoi
ik ben vandag met rianka bij het buro geweest.
ze is 6maanden geweest en weegt nu 7910 gram en is 68 cm lang
verder was alles goed,ik  moet met 8maaanden weer komen (24sept.)

groetjes renate en knuffel van rianka  

ik moet vrijdag weer, goewan-mats is dan ruim 4 1/2 maand maar het word het 4maanden gesprek, en dus ook zijn laatste dktp hipprik.

de vorige 2 keer heeft hij bijna de gehele dag geslapen, hopen dat hij nu weer hetzelfde reageerd, zal wel want het is dezelfde vloeistof die hij krijgt.

10 september zijn we weer aan de beurt...dan is Naomi bijna 6 maanden...(ze is van 15 maart) Ben benieuwd, vorige keer was ze 65,5 cm en 7540 gram...(met 4 maanden dus)

groetjes Yvonne

hoi hoi,

ik ben afgelopen vrijdag geweest!
Jasmijn was toen 6 maanden en 2 weken

ze woog 8020 gr en was 67 cm lang.

24 september moeten we weer heen.

dan is Jasmijn ong 7.5 mnd en dan met 9 mnd weer en dan weer met 11 mnd en dan 14 mnd en dan 21 mnd.

wat verschilt dat dan per cb he?

liefs wilma

Terug
Bovenaan