wie is er wel eens in de eerste poging zwanger geworden???

A

Anoniem

Guest
hallo ik heb een vraagje ik ben net gestopt met de pil en we zijn nu bezig om zwanger te worden. Nu wil ik  graag weten of er iemand is die meteen al zwanger is geworden tijdens de eerste eisprong( na pilgebruik). ik wil het graag weten omdat ik mijn eisprong altijd heel duidelijk voel en altijd heel regelmatig ongesteld word. zo ook de afgelopen periode dus kan ik heel goed inschatten wanneer het moet gebeuren zeg maar. dus ben ik benieuwd of je uberhaupt de eeste maand nadat je bent gestopt met de pil zwanger kunt worden

Groetjes wendy

Hoi Wendy,

Ik ben al ongeveer een maand op dit forum mee aan het lezen en ongeveer twee weken mee aan het schrijven en het blijkt dat het zeker kan dat je de eerste ronde meteen zwanger word.

Groetjes Suus

ik ben 3 keer in ronde 1 zwanger geworden. De eerste 2 zijn goed verlopen en nu ben ik 12 weken zwanger van nummer 3. Bij alle drie was het direct raak naar het stoppen met de pil. De verloskundige zei dat dit net zo bijzonder is als een zwangerschap die langer op zich laat wachten.

groet,

mamaraf

ik ben 2 van de 3 x in de eerste ronde zwanger geraakt. Bij de eerste ging het prima een gezonde zoon inmiddels van 3 jaar. De tweede was na 3 maanden maar werd helaas een miskraam na ruim 6 weken en de 3e zwangerschap is nu 8 weken en 2 dagen dus kan in principe nog alle kanten op gaan maar heb ik wel een heel goed gevoel over.

Maar ik heb inmiddels al heel wat meiden hier gezien die in de eerste ronde zwanger werden! Pin je er alleen niet op vast, het zou zo'n teleurstelling voor je zijn als het niet zo is!

Liefs,

Suus

oke bedankt voor jullie reacties hiermee is mijn vraag in ieder geval beantwoord

groetjes wendy

Ik ben in de eerste ronde zwanger geworden. En dat na 11 jaar pil slikken (op m'n 16e begonnen en op 27e gestopt.) Het kan dus heel goed!

Groetjes, Marisa

hoi hoi, ik was bij mijn eerste ook meteen zwanger, en bij mijn tweede de derde maand, en nu zijn we alweer ruim 2,5 jaar bezig, dus je weet het maar nooit, maar je kan wel meteen zwanger worden ,ik hoop het voor je,
groetjes je naam genootje,

Uit ervaring  weet ik dat dat mogelijk is!

Veel succes,

trotse moeder van zoon (9 maanden)

Terug
Bovenaan