Wie is er zwanger geworden met behulp van Clomid?

Momenteel gebruik ik clomid, maar echt vlot verloopt het niet. Daarom ben ik benieuwd hoe lang het bij jullie duurde voordat je zwanger was?

Heel erg bedankt voor jullie reacties!

Liefs,
Victory
 
Dit is toch pas de 2e ronde met clomid bij je? Snap best dat je ongeduldig bent, maar het moet ook wel de kans krijgen om te werken he? Ik heb 7 rondes clomid gehad en was daar niet zwanger mee geworden, wel de natuurlijke cyclus daarna. Het is en blijft lastig als het langer duurt . Al dat wachten. Maar probeer er niet teveel mee bezig te zijn. Dat werkt je juist tegen. (juist de keer dat wij dachten deze ronde gaat het toch niks worden, was het raak, mocht eigenlijk niet vanwege verdere onderzoeken)

 
ik heb ook clomid gehad, 13 jaar geleden. Ik had genoeg eitjes maar die wilde niet groeien. Omdat de clomid niet werkte heb ik daarna nog een tijd homoon injecties gehad. Uiteindelijk gingen mijn eitjes groeien en kreeg ik pregnyl voor de eispong. Toen was ik direkt zwanger van een tweeling. anderhalf jaar later presies het zelfde, direct na de pregnylprik raakte ik zwanger.

Maar voor ik zwanger was van de tweeling ben ik wel 6 jaar bezig geweest.
Maar.... ik ben nu zwanger van mijn 6e, en de 4e, 5e en 6e zijn zonder hormonen en binnen een maand of 6 'ontstaan'.
 
Hey,

Geduld is een schone zaak hoe moeilijk dat ook is. Weet er jammer genoeg alles van. Ik heb eerst 3x clomid 50mg geslikt en daarna 1x 100 mg en toen was het raak..Ben nu al weer op de helft.Dinsdag 20 weken echo dus hou de hoop dat het bij jou ook gewoon goed gaat komen..

 
Terug
Bovenaan