wie is het nog meer zat....

hoi meiden,

Nou ben ik reeds mama van 2 heerlijke draken (jongens dus) en omdat deze 3e zwangerschap zonder kwalen voortkabbelt zeggen nu alle mensen in mijn buurt ach dan wordt het vast een meisje...Als of het geen jongen meer kan zijn ofzo......pppfffff Daar kan ik dus met recht piepziek van worden he. De kans op een jongen is net zo groot als de kans op een meisje en beide is zooooo welkom.
Het is net alsof het geen jongen mag worden ofzo
sorry moest even mijn hartje luchten. nu de boodschappen weer opruimen en de oudste halen bij een vriendje.

ps met mijn moeder gaat het redelijk. Haar hart is in iedergeval helemaal in orde. een oorzaak is er nog niet gevonden maar dat haar hart goed is is al een geruststelling.

HOi

Ik heb dus al 4 jongens en iedereen zegt nu ja je zal wel voor een meisje gaan ~!!!!!
Net of je daar wat over te zeggen hebt, tuurlijk zou het leuk zijn maar een jongen is net zo welkom.

Fijn dat het hart van je moeder in orde is.
Een zorg minder

Groetjes

hey,

Fijn dat het hart van je moeder goed is!

ik heb er geen ervaring mee, ,maar het lijkt me wel echt vervelend als mensen dat de hele tijd zeggen...

Gaat het verder goed met je?

Liefs,

wat fijn dat alles goed lijkt te zijn zo met je moeder.

hier zegt iedereen telkens zal wel een meisje zijn of
hoop voor jullie dat het een meisje wordt.
op zich wel lief van ze maar goed denk kan ook een jongen zijn en mag een jongen zijn.

zelfs me man, maar goed die lijkt het gewoon erg leuk om een dochter te krijgen. van hem kan ik het wel hebben! ik zal het ook leuk vinden als een meisje is, maar jongen ook leuk.
heb 1 dochter en 2 zoons (2 zoons zijn van me man)
groetjes

ja idd hoor ik het vaak nu dat ik al een meid heb dat het vast een jongen word.... mij maakt het echt niet uit! dan wil je dat natuurlijk niet horen! pffff... laat ze maar gewoon kletsen!

Ja, eigenlijk is het een hoop geklets in de ruimte want het is gewoon 50% / 50%, ja toch!
Of zou je echt aanleg kunnen hebben voor jongens of meisjes? Geloof er niks van.

Vàn je af laten glijden, of gewoon niet reageren. Eerst voel je je heel onbeschoft maar mensen praten zelf toch gewoon lekker door......LOL

X

Ps: Goed nieuws van mams, kan je je wat meer ontspannen waarschijnlijk!

Terug
Bovenaan