wie is ingeknipt / gehecht

hmimes

New member
hebben jullie er nog last van ? En is het al beter ?
Mijn hechtingn doen nog pijn soort van littekenpijn dit trek nog heel erg . En heb een kobbeltje overgehouden at niet is meegenomen me de hechtingen . Wat niet heelt omat het net oder de vagina zit en nit droogt . De arts ass zei als het niet heelt dan laten aanstippen met stikstof ???

Alsof je nog meer gevrutsel wil hebben daar pfff .
En tegen de pijn heb ik aanbeien creme gehad ook gek ze hebben geen litekencreme voor daar ?

Ik vloei gelukkig niet maar de knobbeltje dus wel .
En flinke lst van bekken nog .
 
Ik heb eigenlijk geen last gehad van mijn hechtingen maar ik was alleen een beetje vanbinnen gescheurd en ze zeggen dat dat sneller heelt als vanbuiten.
Aanstippen is net als wat ze met het naveltje doen als het niet goed dicht is gegaan, dan is het gelijk goed dicht, ben je er gelijk vanaf. Ik denk dat ze dat de 15de opt cb bij xilyano gaan doen, want zijn naveltje is opnieuw gaan lekken.
Khoop voor je dat je er snel vanaf bent.
 
Ik ben ingeknipt, paar weken pijn gehad. Nu geen last meer van het litteken. Wel even gehad een bobbeltje waar de knip eindigde, maar is inmiddels weg getrokken. Maar het lijkt wel of er iets in de vagina ingang zit een bobbel. Kan dat nig zijn dat het opgezwollen is van binnen? Of kan dat een verzakking zijn? Heb er geen last van verder. Maar keek altijd met de spiegel naar mn litteken om te kijken of het goed ging en toen zag ik het alsof er iets in de weg zit voor de ingang.

Maar daat aanstippen ken ik niet nooit van gehoord.
Hopelijk ben je er snel vanaf
 
Hier niet ingeknipt maar gescheurd. Heb af en toe nog een klein beetje last van bij het afdrogen, maar is meer het trekkerig gevoel.
 
Ook hier ingescheurd nu 9 1/2 week verder maar denk nu zon 2 weken geen last meer van. Alleen tijdens 'de daad' beetje een vreemd gevoel en nog gevoelig.
Wel eergister ongesteld geworden en heb net als het bloeden na de bevalling (7weken lang!) veel pijn van onder.. Vooral als ik op t toilet zit.. Gewoon om te plassen.. Een soort pijnlijke druk. In die 7 weken hetzelfde gevoel gehad.. Het was 2 weken weg tot ik eergister weer ongesteld werd. Ik had deze pijn normaal nooit..

Maar met stikstof dichten?? Auw.. Dat klinkt niet fijn..
 
Klein stukje gescheurd maar 2 hechtingen nodig.
Binnen een week konden ze er al uit.
Heb er helemaal geen last van gehad
 
Bij mijn.oudste ben ik uitgescheurd en ingeknipt geweest en 9 maanden tot een jaar last gehad van trekkend gevoel als ik ongesteld werd. 9 maanden ontzwangeren is geen fabel!

 
Terug
Bovenaan