wie is ook 40 enwil nog zwanger raken

hallo ik ben 40 en wil nog graag zwanger raken.nou ben ik altijd op tijd met me ongi krijgen,ik ben nu 3 dagen overtijd en heb niet het gevoel dat ik ongi moet worden want ik staat altijd ruim 2 dagen van te voren op me kop van de buikpijn en pijn in me hoofd.ik heb maandag in het ziekenhuis een test laten doen dat was in de middag.maar bleek negatief te zijn.ben ik nou te snel met testen geweest wat denken jullie vetel het me even aub.wil in het weekend nog maar een test doen,dan zou ik een week overtijd zijn.groetjes anita amsterdam.27-4-04.

hallo, ik ben pas 21, en ik ben in augustus gestopt met de pil.

Ik ben nog niet zwanger, maar de laatste twee cyclussen ben ik ook over tijd geweest (normaal altijd 28 dagen).

Dus het kan zijn dat het nog op gang moet komen laten we het hopen van niet natuurlijk.

Hoelang ben je al bezig????
Heb je al kinderen??

veel liefs en succes,
ankie

hallo Anita

Ik ben 39 en zou ook graag samen met mijn man een kind willen .Heb vorig jaar een miskraam gehad .Ik hoop van harte dat je zwanger bent,misschien was het wel te vroeg,en zit er nog te weing hcg in je urine,het is spannend voor je probeer het nog even vol te houden,en in het weekend een test te doen . Ik zelf,verwacht mijn nod 3 mei ,ik hoop dat het deze keer raak is,dus duimen maar voor ons beiden,groetjes Daisy

hoi daisy leuk dat je me een berichtje heb terug gestuurdik heb ook vorig jaar een miskraam gehad dat was 29 dec maar ik geef ook de moed niet op hoor en hoop dat jij je nod ook niet zal krijgen 3 mei ik zal voor jou en je mannetje ook gaan duimen hoor groetjes anita,,ik hoop zaterdag een test te kunnen doen doeiiiiiii.

hallo

ik ben zelf 22 en zijn pas begonnen met proberen maar ik weet wel hoe ouder je word hoe moeilijker het gaat om zwanger te raken (ik wilde altijd al heel jong kinderen) maar mag ik vragen waarom jullie er zolaat mee zijn begonnen? maaar ik hoop echt voor jullie dat jullie snel zwanger zullen worden!!! heel veel suc6xxx

hallo anoniem je vroeg waarom ik nu op deze leeftijd nog zwanger wilde zijn nou ik kan je er wel antwoord op geven hoor had eerst een kut huwelijk alles was voor me uit gestippeld door hem en me schoonfam had geen eigen inbreng heb een zoon en een dochtertje,ben na 12 jr huwelijk gescheiden en heb een hele lieve vriend nu en me eige leven terug.en je begrijp dus wel waarom we nog een kindje willen.ik heb altijd graag 4 kids gewensd heb vorig jaar een miskraam gehad die was heel heftig,maar we geven niet zomaar op en leeftijd maak niet echt uit hoor me eigen moeder was ook 43 en me oma 45 toen ze nog een kind kregen....nou jij ook suc6 hoor dank je voor je reactie gr anita.

he hallo
ik ben 22 en net een paar maandjes bezig. je vroeg of het niet te vroeg was voor de bloedtest. je kunt een bloedtest laten doen zo'n 5 dagen voor je NOD.(normaal ongesteldheid dag)

Terug
Bovenaan