Wie is ook bezig met iui en wil hierover kletsen?

Hay dames,

Ik ben 31 jaar en na 2 jaar in september 2014 gestart met hormoonbehandelingen om mijn cyclus te ondersteunen.

Van mijzelf heb ik een erg lange cyclus,
ik ben begonnen met Clomid 50mg.
Dit is nog verhoogd maar ik reageerde er niet of nauwelijks op. Ook de kwaliteit vh zaad van mijn man is wisselend. In november 2014 ben ik gestart met Puregon 50.2EH en Pregnyl 5000EH (tbv eisprong). In december is er geadviseerd te starten met iui ivm zaadkwaliteit. Mijn man is ietsje ouder en heeft al 3 kids die fulltime bij ons wonen. Hij heeft een herstel operatie ondergaan en de zaadkwaliteit neemt steeds verder af.

Ik zit nu in de tweede wachtweek van iui nr 3.

Nu hoor ik in het ziekenhuis altijd allerlei getallen. Ik vraag mij af hoeveel EH jullie spuiten, hoeveel follikels er ontstaan en de hoeveelheid gewassen zaad jullie geïnsemineerd krijgen.

Ik heb twee keer 1 follikel gehad, nu waren het twee van 17mm en één van 14mm.
Opbrengst gewassen zaad was 2.3 miljoen (hoogste tot nu).

De inseminatie vond plaats circa 32 uur na Pregnyl injectie. Ik blijf altijd 15 min liggen.

Ik hoor graag jullie ervaring.
Volgens de arts zijn de aantallen goed maar ik lees ook veel hogere aantallen van gewassen zaad. Daar word ik onzeker van.

 
We hebben een aparte groep voor lotgenoten hier. Ik start in mei met IUI. De topic heet voor wie het niet vanzelf gaat. Je bent van harte welkom.
 
Terug
Bovenaan