wie is ook erg benieuwd wat het gaat worden?

hallo

ik ben erg benieuwd wat het gaat worden mijn man en de kinderen zeggen een meisje maar ik zelf zeg dat het gewoon weer een jongen word. ik heb al 2 jongens.

willen jullie ook weten wat het word??

ik heb gekeken bij mijn vlak bij is er iemand die het al kan zien met 15 weken en dat kost 25 euro. het is in ochten bij jan koning.

fijne zwangerschap allemaal.

groetjes natasja

Ik wil het niet weten, mijn man wel.
wel zijn we erg benieuwd wat het wordt natuurlijk. ik denk zelf een meisje
en bij mijn vorige zwangerschap wat een miskraam werd zei iedereen dat het een meisje zou worden.

we wachtte af tot mei.

Ik wil het ook weten, mijn man niet. Toch krijg ik weer me zin (was bij de eerste ook) mijn man denkt dat het een meisje word, ik weet het nog niet. Bij mijn zoon voelde ik dat het een jongen werd, iedereen zei dat het een meisje werd.
Ik wacht wel tot de twintig weken echo.
Gr.

Wij zijn ook erg benieuwd. Bij mijn eerste was ik ervan overtuigd dat het een meisje werd, wat ook zo was. Nu heb ik er geen idee van wat het zou kunnen zijn. Man man vermoed dat et jongen is.

Zullen de 20 weken echo maar afwachten.

eerst dacht ik het maakt mij niet uit wat het wordt, ik vindt het allebij even leuk. Dus hoef ik het niet te weten. Maar nu zou het toch wel leuk zijn om het te weten. Nog steeds heb ik niet echt een voorkeur. Jongetjes ben ik gewend dus wel zo handig en een meisje zou ook wel leuk zijn na 2 jongens. Ik las op een ander forum dat je het geslacht kon achterhalen door een urinetest uit america en een rodekoolsaptest en een zout test.. alledrie vanaf 6 weken zwangerschap. hahah

"Zo, het meisje is binnen.", dacht ik na de 20-weken echo :) Natuurlijk ga je in eerste instantie voor een gezond kindje, maar ik vond het stiekem toch wel heel leuk dat het een meisje was.

Ik zou het nu ook leuk vinden om te weten wat het wordt, maar ik ga hiervoor wel gewoon wachten tot de 20 weken.

Ik ben ook heel, heel nieuwsgierig! We hebben 2 jongens en ik zou liegen als ik niet heel blij zou worden van nog een meisje. Hoewel als ik aan mezelf denk met drie kindjes om me heen zie ik 3 blonde mannetjes, hahaha.
Ik vind alles prima, maar een meisje zou wel de kers op de taart zijn.

Terug
Bovenaan