Wie is ook sinds april bezig ??

A

Anoniem

Guest
hoi meiden,

ben nieuwgierig wie er ook sinds april dit jaar bezig zijn .
Ik ben zelf half april gestopt met de pil en we gaan voor ons eerste wondertje.

Groetjes van
Di Silva

Hoi,

Ik heb eind maart mijn laatste pilletje geslikt en zou begin april weer met een nieuwe strip hebben moeten beginnen.
In mei bleek ik al zwanger te zijn!! Helaas kreeg ik na 6 weken bruine afscheiding en het voelde niet goed. Inwendige echo gehad en een paar dagen later ben ik alles verloren... Gelukkig niet veel pijn gehad en niet extreem veel bloed verloren. Maar goed.
Inmiddels nog niet weer zwanger (zover ik weet, vandaag dag 21 van de cyclus) Weer spannend dus. Hoop het toch zo deze maand!
Jij ook natuurlijk.

Groetjes Ineke.
Oh ja, ben 30 jaar en we hebben nog geen kinderen.

ha di silva
mijn naam is venessa en  wij  zijn  ook al sinds half april dit jaar bezig om zwanger te worden (mijn vriend en ik dan he????hahahahah),
Dit word dan ons tweede kindje ik moet zeggen dat ik het ook tegen vind vallen hoor steeds weer die hoop die je hebt en bij ons eerste kindje was ik de tweede maand al zwanger dus dit is voor ons nu echt een tegenvaller, maarja eens zal het toch wel een keer raak zijn (hoop ik), nou in elk geval veel succes en ga der voor he meid, en laat de hoop niet zakken hoor

Jeetje, je hebt dan ook al wat meegemaakt, Ineke!!

Ik had van mensen gehoord dat als je lang aan de pil bent geweest dat je lichaam eerst moet "ontpillen" en dat dat maanden kan duren (ook en al wordt je gewoon ongesteld). Ik weet niet of dat een fabeltje is, ik lees er denk ik teveel over ha ha ha.

Maar meiden.... we gaan ervoor!! Het is allemaal superspannend (ook voor mijn man, die vindt het met de maand spannender worden) en we blijven hopen op een positieve uitslag!

Liefs
DiSilva

quote: di silva reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('30-09-2005 15:34:26'));

Jeetje, je hebt dan ook al wat meegemaakt, Ineke!!

Ik had van mensen gehoord dat als je lang aan de pil bent geweest dat je lichaam eerst moet "ontpillen" en dat dat maanden kan duren (ook en al wordt je gewoon ongesteld). Ik weet niet of dat een fabeltje is, ik lees er denk ik teveel over ha ha ha.

Maar meiden.... we gaan ervoor!! Het is allemaal superspannend (ook voor mijn man, die vindt het met de maand spannender worden) en we blijven hopen op een positieve uitslag!

Liefs
DiSilva

p.s. ik ben 31 jaar, getrouwd  en we hebben nog geen kinderen.

Hoi,

Officieel ben ik al sinds December 2004 bezig, maar ik heb begin april een mk gehad. Dus op dit moment zijn we dus vanaf april weer aan de klus. We zijn voor een tweede bezig. Zwanger worden van de eerste (zoon van 2,5) ging ook niet zonder slag of stoot. Na 11 maanden was ik eindelijk zwanger. Het ging al vlot mis, en toen duurde het 4 maanden voor het weer raak was. Dit keer ging alles goed, en kregen we een pracht zoon!
Nu was ik  al in ronde 3 (ben in febr 05 zwanger geraakt) zwanger.  We waren erg verbaasd dat het zo vlot gelukt was. Helaas mocht het niet zo zijn. Nu zitten we dus alweer in ronde 7. Ben benieuwd deze maand!
Allemaal veel succes!

Groetjes, Kat

Hoi disilva,

Ja, ik heb mijzelf ook wel afgevraagd of het misschien toch door de pil gekomen is dat het fout is gegaan. Maar goed, daar kom je toch niet achter. Ik heb in ieder geval gezond geleefd. (geen alcohol, roken en gezond eten). Het is de natuur die zijn werk heeft gedaan.... (klinkt zo makkelijk).
Maar ik weet hoe geweldig het is om een positieve test te krijgen en wil dat heel graag nogmaals meemaken!! En jullie allemaal ook natuurlijk!

Ineke

Hoi,
wij zijn ook vanaf april echt begonnen...was al in december gestopt maar moest nog opnieuw ingeent worden voor de rode hond..bij ons controleren ze daar op en bij mijn eerste zwangerschap had ik nog maar net genoeg weerstand, maar die zou daarna te weinig zijn voor een tweede. Dus opnieuw laten inenten en mocht toen de eerste 3 maanden nog niet zwanger worden.
Bij de eerste duurde het een half jaar, dus maak me nog niet echt heel druk, ben nu wel begonnen met temp. dus we wachten af.
Iedereen veel sterkte en succes met zwanger worden.
Groetjes Renata.

Terug
Bovenaan