wie is ook zwanger van de 3e?

Hallo,

Ik zal me kort voorstellen. Ik ben Saskia, 33 jaar en zwanger van ons derde kindje en woonachtig in het midden van 't land.

Wanneer alles klopt ben ik rond de 6e november uitgerekend.

Onze 1e, een meisje, is dan net   4 en de 2e, een jongetje is dan net 2.
Ja jullie lezen het goed, mijn man en ik kunnen blijkbaar maar een moment per jaar zwanger worden, waardoor  wij straks dus 3 kinderverjaardagen in 2 weken hebben. Tussen nummer 1 en 2 zit ook slechts 4 dagen....

Hoe gaat dat bij jullie, wat zijn de leeftijden van jullie kids?

hoi saskia,

Ik ben franny(Francis)27 jaar en moeder van 2 zoontjes(mitchel 6 jaar & Ritchy bijna 4 jaar).
Ben nu samen met me man(niet biologische vader van mijn zoontjes)in verwachting,nog pril(5 weken)20 nov uitgeteld.
Wonen met ons 4 tjes in zuid-limburg:D

Spannend allemaal ook voor kids en me man,die ervaart het nu voor het 1st;D

Groetjes Franny

haha,

heel herkenbaar ik heb als alles goed gaat ook alle 3 jarig binnen 2 weken! en dan ook nog achter in het jaar he?
We hebben nog een ouder zoontje maar die is overleden net voor de bevalling.

Groetjes

Hoi,

Ik ben Rianne, woon in Alkmaar en ook zwanger van ons derde kindje. We hebben een dochter van 7 en een zoon van net 4. Ik vond al dat de verjaardagen redelijk bij elkaar in de buurt zijn allemaal (en blijven straks), maar ik heb met eind nov. eind dec. en begin feb. helemaal nix te klagen zie ik al.

Ik ben weer net zo onzeker als bij de andere zwangerschappen. Heb nu net als bij m'n zoon, al een paar dagen, (oud bruin) bloedverlies. Niet echt ontspannen beginnen zo aan de zwangerschap dus. Wel super bevestiging van m'n test voor Moeders v. Moeders vorige week donderdag, maar ik ga nu na 5 dagen morgen toch maar alvast de VK bellen, misschien kan ik voor een vroege controle/echo...

Duimen dat we allemaal een mooie, gezonde en voorspoedige zwangerschap mogen doormaken!

Rianne

Hoi Rianne,

kan me voorstellen dat je onzeker bent, maakt niets uit hie vaak je zwnger bent geweest het is toch elke keer weer heel bijzonder.
Dus jij hebt je al opgegeven voor moeders voor moeders? ik wacht deze keer tot de eerste echo, ik heb vorig jaar een miskraam gehad en was toen al begonnen deze keer wilde ik het anders, puur bij geloof maar toch.

Groetjes

hoi allemaal,

Voor ons nu ook een derde (of eigenlijk 4e - 1 miskraam met 13 wkn)...
We hebben al een dochtertje van 2 en een zoontje van net een jaar. Zal wel lekker ( en gezellig) druk worden straks ...
groetjes!

hoi hoi,
Ik ben 30 jr en ook zwanger van de 3e. Ik heb een zoontje van 3 en een dochtertje van net 2. Ik ben nu 7 wkn zwanger en op de een of andere manier veel meer bezorgd over een miskraam. Herkennen jullie dit? zijn er onder jullie mensen die ook voor de 3e keer een keizersnede moeten?
Groetjes,

Terug
Bovenaan