Wie is ook zwanger van nummer 4?

Deze week zijn wij er achter gekomen dat ik onverwacht zwanger ben van nummer 4.

Een hele schok want ik dacht goed beschermd te zijn met een spiraal maar nee... er groeit een wondertje in mijn buik.

Nu zie ik allerlei beren want 4 kinderen dat is niet niets.
Wie is hier nog meer zwanger van nummer 4 en wil lekker mee kletsen over de toekomst met nummer 4 onderweg?
 
Hoi, Ik ben bijna uitgerekend van de 4e!
Ons gezin is een beetje ingewikkeld verhaal, maar mijn man en ik vormen een samengesteld gezin. Hij heeft 2 kinderen (meisje van 12 en jongen van 10) die bij ons wonen, zelf heb ik ook 2 kinderen uit een eerder huwelijk ( een meisje van 11 en een van 8). 2 jaar geleden hebben we samen een dochter gekregen en nu is onze 2e dochter onderweg! Het is druk, maar super gezellig!
 
Ook ik verwacht ons vierde kindje en ben ook bijna uitgerekend. (6-7) Vind de vierde zwangerschap toch weer zwaarder als de derde. Al heb ik gelukkig weinig klachten.
Ik merk dat ook ik veel leeuwen en beren zie, ik denk dat je gewoon steeds bewuster word van alles wat er fout kan gaan. Zeker als je net als wij al drie gezonde kindjes hebt.
Dus meid, over een paar weken kan ik je vertellen of alle leeuwen en beren waar zijn, maar ik gok van niet.
Veel succes met je zwangerschap
 
Ook hier zwanger van de vierde. Na 6 miskramen ben ik blij dat dit poppetje blijft zitten. Ik kijk er enorm naar uit. We hebben plek in huis , in de auto, onze andere drie kids willen ook heel graag een nieuw broertje of zusje (wordt een zusje) en zij zijn al weer iets ouder en kunnen zich zelf steeds beter redden. Na wat op startproblemen, (verdikte nekplooi en een rare vlokkentest) zijn wij inmiddels over de stress dat het fout gaat heen en genieten we nu met zijn vijfjes. Ik ben ruim 15 weken dus ik moet nog even.

Succes met je zwangerschap. Dit kindje is heel bijzonder en wil dolgraag bij jullie komen als het door de spiraal heen is ontstaan. Gun jezelf de tijd en ik weet zeker dat het een steeds fijner gevoel gaat geven. Ik vind het niet zo gek dat je een beetje beren op de weg ziet. Is meer dan normaal.

Hoe oud zijn je andere kids? Die van mij, 10, 9 en 8 jaar.
 
heey gefeliciteerd en het zal heus wel meevallen joh,je gezin zal zich ervanzelf aan aanpassen,en je zal zien dat het best wel goed gaat,ikzelf ben zwanger van mn 5e.kindje...succes
 
Dank jullie voor jullie reacties.
Mijn gezin is ook een beetje anders dan anders, de eerste drie kindjes zijn niet van mijn vriend. Dit zijn mijn kindjes uit mijn eerste huwelijk (8, 6 en 3).

Mijn vriend wilde een "eigen" kindje alleen wilde wij nog wel een tijd wachten. Ik vond mezelf nog jong genoeg om te wachten.
Nou ja, het is wat anders gelopen en langszaam aan wen ik aan het feit zwanger te zijn.

De beren die ik zie hebben niet zo veel betrekking op de zwangerschap. Daar heb ik niet meer zorgen over dan bij de eerste drie. De beren zie ik vooral in de praktische oplossing voor veel zaken.
Maar het klopt natuurlijk wel, praktische problemen hebben praktische oplossingen nodig.
 
Hoi hoi!!!ik ben ook zwanger van de 4de!!!!na de 3de zei ik tegen mijn man dat ik nooit meer zwanger wilde worden Hahahah.alles weg gegeven en zei gegooid.ik heb hiervoor 2 miskramen gehad achter elkaar.maar heb vertrouwen dat het deze keer goed zal komen.voel me in ieder geval goed zwanger:)voor de rest zijn mijn kinderen 5,7 en 9 dus ben alweer een tijdje uit de luiers.heb er weer enorm veel zin in.jullie ook allemaal een fijne zwangerschap toe gewenst.heel veel liefs xxx nance
 
Terug
Bovenaan