Wie is wie zippo zebra?

A

Anoniem

Guest

Hoi mama's,

De meeste ken ik wel van gezicht en naam die mee zijn gegaan,  maar een enkeling  niet.
Misschien wel handig dat (net als dat wij toen hadden gedaan)   alle mama's een foto van de forumdag hierheen kopieeren en zich even voorstellen, zou leuk zijn!!
Denk dat er nog genoeg mama's zijn die er helemaal niemand van herkend, dus kom maar op met de foto's..

Ben benieuwd!

Esmé mv Kay

Hey!
Daar zat ik nou ook al aan te denken!! Ik ken er wel een paar maar de rest? hahaha

ik wil wel maar ik heb geen foto gemaakt waar de kindjes op staan met de mama. Dus als een andere mama er een heeft gemaakt. zet hem er maar op voor mij.

Groetjes sandra (die eigenlijk aan het werk is)

Ik heb foto's geupload, ff geduld nog dan zal ik kijken of ik iemand kan herleiden, anders moeten ze zelf ff reageren.

Ogenblikje, kost wel nieuwe topic denk ik...

Liefs Maaike mv huilende twan

Dit ben ik samen met delano (heb hem ff van de andere topic geplukt) Dus kim rode jurk wit met rode broek

Leuke foto hè, Kim???

Ik heb er nog niet één gevonden waar ik met Tygo op sta. Was zelf voornamelijk aan het foto's knippen namelijk hahahahaha.

Mocht iemand er nog één tegenkomen waar Tygo en ik samen op staan... Plant hem hier maar neer.

Groetjes happyM.

Terug
Bovenaan