Wie is zwanger geworden met 1 eileider?

<p>He meiden,</p><p>Tijdens HSG onderzoek bleek dat mijn linkereileider niet doorgangkelijk was. Er werd aangegeven dat ik ervan uit moet gaan dat alleen de rechter eileider doorgangkelijk is en dat dat niets uitmaakt voor een spontaan zwangerschap. De rechtereileider neemt in principe de functie over van de linkereileider.</p><p>Ik weet dat ik vertrouwen in mijn lichaam moet hebben en in de ervaring van de artsen.. maar na 11 maanden kan ik moeilijk geloven of het goed komt met 1 eileider.. </p><p>Ik ben benieuwd naar jullie ervaring.</p>

Hoi, ik heb nog maar 1 eierstok en 1 eileider dus na een buitenbaarmoederlijke zwangerstok in mijn rechtereierstok. Inmiddels ben ik 6 weekjes zwanger, dus het kan zeker nog wel! 
Heb jij nog wel die verstopte eileider in je lichaam zitten want dat houdt dan in dat je om de maand zwanger kan worden en niet elke maand. Aangezien je ene eierstok die verstopt zit nog wel eitjes produceert. Dat betekent dat je nu ongeveer vijf maanden bezig bent (om de maand dus een kans...) en dan valt het nog wel mee. Hoop voor je dat je snel een positieve test in handen hebt!! 

Ik heb in januari een buitenbaarmoederlijke zwangerschap gehad waarbij mijn linker eileider is weggehaald. Hierna heb ik 1 menstruatie gehad en daarna weer aangeteld. Inmiddels ben ik bijna 12 welen zwanger. Ik geloofde het ook niet, dat je net zo veel kans had. Maar het kan dus weldegelijk.

Bedankt voor jullie reacties dames! En hartelijk gefeliciteerd met jullie zwangerschap, fijn om dat te horen!
Ik had deze maand mijn eisprong aan de rechterkant, een HSG 2 maanden terug gehad. Win win situatie dachten wij en dan word je ongesteld..                      Alle hoop valt dan in 1x weg.
nu maar eens opstaan en doorgaan:) 

Terug
Bovenaan