wie kan deze digibeet helpen???

A

Anoniem

Guest
Hallo,

nadat ik gisteren een spelletje voor mijn zoon heb opgestart op de pc wordt ineens alles megagroot weergegeven. Overal, megaplaatjes op het bureaublad en alle balken en eigenlijk gewoon alles... En ik heb geen idee hoe ik alles nu weer klein krijg. Het spel heb ik al van de harde schijf af gehaald. Heeft iemand suggesties. Ik kan nu zonder bril alles lezen en dat is me toch iets te groot. En al die balkjes aan de zijkanten. Pfff. ***computer!!!

Groetjes van digibeet Marloes

Hahaha, is toch makkelijk?
Kijken of ik jou kan helpen. . . . probeer dit eens:

ga naar Start, Configuratiescherm, Beeldscherm, en dan naar Instellingen.
Daar zie je beeldschermresolutie, met een soort schuifje, zet deze op meer pixels.
Als het goed is worden de letters dan kleiner. Als je op toepassen klikt krijg je een voorbeeld te zien. Als je op OK drukt blijven de instellingen bewaard.

Succes,
laat me even weten of het gelukt is?

Groetjes van Sonja

Hoi Sonja,

dat heb   geprobeerd maar dan heb ik gelijk alles wel heel klein. ERis gen tussenweg, want die accepteert de pc niet. Ik kan dus kiezen uit megagroot of heel klein.

Groetjes van marloes

ps heb je nog meer ideeën?

Hoi,

het is gelukt. Mijn man wilde wat bekijjken via Google Earth. Dat programma wilde iets veranderen en ineens staat alles goed!! Lijkt wel klein ineens zo.

Groetjes van marloes

Nou gelukkig weer opgelost!
Geen gekke dingen meer op je computer zetten hé? Hihihi,
groetjes van Sonja

Terug
Bovenaan