Wie kan er nog meer volgende week testen op zwangerschap?

A

Anoniem

Guest
Volgende week is het zo ver dan  kunnen we  voor de 1e keer testen echt spannend.

Klopt het als je nu nog witte afscheiding hebt dat je zwanger bent?

Groetjes

oe, die stelling heb ik ng nooit gehoord. Maar ik hoop voor je dat het waar is,
succes met wachten en testen.
Gr. Rimke

Hi,

Ik kan dinsdag gaan testen. Heb vandaag een proef test gedaan ( predictor). Geen resultaat. Was te verwachten!!

Spannend,

Seits

Bij mij valt er niets meer te testen deze week. Krijg net de 1e RD's na stoppen met de pil. Jammer!!

x seits

Ik heb vrijdag mijn NOD, maar ben van plan om nog een weekje te wachten met testen als ik nog niet ongi ben dan. Ben misschien nog aan het ontpillen en een cyclus van vijf dagen langer is niet vreemd. En vind het zo jammer als ie dalijk nega is, dus om de kans te vergroten... Maar hoop voor jou dat hij echt positief is..

Hoihoi,

Ik heb morgen mijn NOD, maar ik ga denk ik nog niet testen.
Ik heb 30 juli mijn spiraal laten verwijderen dus dit is mijn eerste ronde en ik heb mijn cyclus gegokt op 28 dagen.

Ik heb ook weleens gelezen dat meer afscheiding kan duiden op een zwangerschap, maar het kan ook te maken hebben met iets anders.

Ik heb vrijdag mijn NOD. Enne.. als je net gestopt bent met de pil of andere voorbehoedsmiddelen (behalve condoom dan he) zou ik idd een week zeker langer wachten. Ik had zelfs cyclussen tussen de 40 en 45 dagen. Maar toch zwanger geworden en sinds 22-01 mama van een knappe zoon.
En nu op voor de tweede. Zit nu op 31-35-41 qua cyclussen...
Iedereen succes.

Terug
Bovenaan